شاید باور نکنید این ۷ کسب وکار از نرم افزار CRM دیدار استفاده می کنند!

شاید باور نکنید این ۷ کسب وکار از نرم افزار CRM دیدار استفاده می کنند!

کسب و کارهای فراوانی از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ما استفاده می کنند و هر کدام بسته به نوع فعالیتشان، نیازهای متعددی دارند که نرم افزار CRM دیدار اکثر آن ها را مرتفع می کند.

ویژگی های مختلف این نرم افزار برای هر کسب و کاری ارزش خاص خودش را دارد و محرکی برای بهبود شرایط و وضعیت آن کسب و کار محسوب می شود.

این ویژگی ها می تواند برای هر کسب و کاری شکل متفاوتی داشته باشد. تعدادی از این ویژگی ها به صورت عمومی برای همه ی کسب و کارها استفاده دارند. ویژگی هایی نظیر یادداشت گذاری برای همکاران، پیگیری مشتریان، بررسی روند تبلیغات، گزارشات روز کاری، مدیریت از راه دور و ….

طی چند روزه گذشته تماس هایی با صاحبان کسب و کارهای مختلف داشتیم و نظرشان را درباره ی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دیدار جویا شدیم و از تاثیر نرم افزار دیدار در روند کسب و کارشان پرسیدیم. در ابتدا از میزان رضایت و انتقادات و پیشنهادات آن ها سوالاتی را مطرح کردیم و سپس از آن ها درباره تاثیر ویژه نرم افزار در کسب و کارهایشان سوال پرسیدیم و پاسخ های مفید و کارآمدی دریافت کردیم که این پاسخ ها در بهینه سازی نرم افزار ما تاثیر زیادی دارد. چرا که نظرات شما بهترین مرجع برای بهینه سازی نرم افزار ماست. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از صحبت های مشتریانمان را با شما در میان بگذارم.

۱- کلینیک روانشناسی اوج

کاربران نرم افزار CRM دیدار در کلینیک روانشناسی اوج دو منشی هستند که شیفت کاری آن ها صبح و بعد از ظهر می باشد. به گفته مدیریت داخلی مجموعه، مزیت بزرگی که کلینیک روانشناسی رویای اوج از وجودش استفاده زیادی کرده بود، ثبت یادداشت منشی ها برای هم بود که باعث کم تر شدن تماس ها و استیکرها و بالطبع اشتباهات رایج در هماهنگی های جاری در کلینیک است و همین طور با ارسال پیام به مراجعین وقت های تعیین شده را به آن ها اطلاع خواهند داد. مزیت دیگر امنیت اطلاعات تماس مراجعین بود که باعث ایجاد حس اعتماد بیشتر برای پزشکان مجموعه شده بود.

۲- آژانس هواپیمایی آناهیتا گشت :

تعداد کاربران نرم افزار CRM در این مجموعه ۱۵ نفر است. کاربران و مدیریت آناهیتا گشت ۴ ویژگی مهم نرم افزار را بخش بندی و فیلترینگ هوشمند مشتریان، اطلاع رسانی برنامه های آتی به مشترکین، Caller ID برای ارتباطی آگاهانه و صمیمانه تر و تاریخچه تماس برای اطلاع از وضعیت مشتریان می دانستند.

۳- تک آشپزخانه :

کاربران نرم افزار CRM در این مجموعه از علاوه بر یادداشت ها که باعث شده بود تا باهم ارتباط بهتر و دقیق تری داشته باشند، از عدم فراموشی پیگیری سفارشات بسیار راضی بودند. مدیریت مجموعه از تعداد ایمیل های دریافتی از طرف کارکنان که دلیلی بر نظم بیشتر آن ها شده بود بسیار حس خوبی داشت و کارکنان از کم شدن تماس ها و دقت در اجرای وظایفشان انگیزه و انرژی بیشتری گرفته بودند.

۴- کلینیک مشاوره زیبایی پری سیما :

قبل از تماس فکر می کردم مهم ترین چیزی که برای یک کلینیک زیبایی می تواند مهم باشد، ثبت یادداشت ها برای منشی ها و ارسال پیامک ست، اما نتیجه تماسم چیز دیگری بود. مسئول کلینیک می گفت : تعداد زیاد مشتریان کم کم باعث شده بود تا توجه و تمرکزمان کم تر شود و نتوانیم به طور مشخص با همه آن ها ارتباط بگیریم. این در حالیست که برای ما مهم ترین چیز، اطلاع از وضعیت و شرایط مشتریانمان است. نرم افزار CRM دیدار به ما کمک کرد تا بتوانیم پیگیری بهتری داشته باشیم و به وفادار سازی مشتریانمان کمک کنیم.

۵- مجموعه وارد کننده لوازم پزشکی آوا گستر :

بارز ترین ویژگی نرم افزار CRM برای این مجموعه، یادداشت هایی که بود تیم فروش و بازار در چرخه کار برای هم ثبت می کردند. مدیریت مجموعه اذعان داشتند که این یادداشت ها برای ما بسیار مهم تر از خیلی از مراکز و ارگان های دیگر هستند، زیرا تعداد کارکنان ما زیاد است و ارتباطات حضوری و تلفنی کم است و هماهنگی بین نفرات می تواند برای ما بسیار تاثیر گذار باشد.

۶- رستوران نایب :

بزرگترین ارزشی که رستوران نایب را به استفاده نرم افزار دیدار ترغیب کرده بود، وفادار سازی مشتریان و پیگیری آن ها برای بازگشت مجدد بود. در واقع آن ها به شدت به دنبال حفظ مشتریان خود بودند و هستند و نرم افزار دیدار به خوبی این کار را برای آن ها انجام داده بود و همین دلیل باعث شده بود تا آن ها استفاده از دیدار را دوست داشته باشند. برای آن ها بسیار مهم بود که بتوانند در مناسبت های مختلف شخصی و اجتماعی به مشتریان خود پیام بدهند و یادی از آن ها کنند.

۷- فروشگاه اینترنتی تفریحانه :

بیش تر از هر چیز دیگری برای آن ها صدور پیش فاکتور و قرارداد مهم بود. اینکه بتوانند برای مشتریان خود پیش فاکتور قبل از خرید ارسال کنند و از اینکه دیدار این کار را برایشان انجام داده بود بسیار حس خوبی داشتند. این کار باعث شده بود تا سرعت فرآیند فروش آن ها بیشتر شود و تصویر شفاف تری در ذهن مشتریان به جا بگذارند.

این ۷ مورد، تعداد بسیار کمی از مشتریان نرم افزار CRM دیدار بودند که از مزیت های ارزشمند و مفید آن گفتند. کسب و کارهای بسیار دیگری هستند که با رضایت از نرم افزار دیدار استفاده می کنند و به همین دلیل نظم و دقت و سرعت بیشتری در انجام کارهایشان دارند. در میان مکالمات تعدادی انتقاد در راستای مسائل تکنیکی نظیر سنگین بودن نرم افزار و قطع ارتباط وجود داشت که ما به همه کاربران این قول را دادیم، در نسخه جدید که به زودی رونمایی می شود با هیچ یک از این مشکلات رو به رو نخواهند شد، چرا که همه ی این مسائل، در نسخه جدید بررسی و رفع شده است.

کسب و کار شما چیست؟ به نظر شما نرم افزار CRM تا چه حد می تواند برای شما مفید باشد؟

منبع دیدار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها