شاغلین پست‌های انتقال و فوق توزیع شرکت‌های برق به زودی تعیین تکلیف می‌شوند

بحث تعیین تکلیف و حل مشکل تبدیل وضعیت شاغلین پست‌های انتقال و وفوق توزیع شرکت‌های برق در سال گذشته مطرح شد تا جاییکه این موضوع با امضای وزیر وقت نیرو و معاون او در امور تحقیقات و منابع انسانی و مدیرعامل شرکت توانیر به سازمان استخدامی کشور ابلاغ شد، اکنون با گذشت یکسال از این موضوع هنوز شاغلان پست های انتقال و وفوق توزیع شرکتهای برق تعیین تکلیف نشده اند.

در نامه حمید چیت چیان وزیر سابق وزارت نیرو آمده است که بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل مذکور در سقف مجوزهای استخدامی براساس ماده ۴۴ مدیریت خدمات کشور است و شرکت مادر تخصصی توانیر موظف است ظرف مدت سه ماه نسبت به ساماندهی کلیه کارکنان شاغل پست های فوق توزیع و انتقال برق در چهارچوب این ابلاغیه اقدام کنند.

درهمین راستا کارکنان این بخش ها به دلیل مشخص نشدن وضعیتشان قرار است که ۹ اردیبهشت ماه اقدام به تجمع سراسری کنند.

صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز ؛ در خصوص موضوع تعیین تکلیف و حل مشکل تبدیل وضعیت شاغلین پست‌های انتقال و وفوق توزیع شرکت‌های برق اظهار کرد: این موضوع به سازمان استخدامی کشور برمی‌گردد. در همین راستا با نمایندگان این شرکت‌ها و معاونت منابع انسانی وزارت نیرو و بخش سازمان امور استخدامی جلساتی در جهت رفع مشکلات آنها انجام می‌شود.

او تصریح کرد: وزارت نیرو و نمایندگان آنها این موضوع را پیگیر هستند و بیشتر به سیاست دولت و سازمان امور استخدامی کشور برمی گردد که باید آنها وضعیت این افراد را مشخص کنند.

ببران با یادآوری اینکه سیاست دولت بیشتر در جهت کوچک سازی این مجموعه است،گفت: براساس این سیاست یا باید جایگزین بازنشسته ها شوند و یا دولت ظرفیت جدیدی را تعریف کند.

او خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با نمایندگان افرادی هستند که می خواهند تغییر وضعیت دهند تا سازمان امور استخدامی کشور مشکلات آنها را برطرف کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها