سوم آبان سومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت برگزار می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، از برگزاری سومین مرحله آزمون های ادواری سنجش مهارت استان زنجان همزمان با سراسر کشور در سوم آبان ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم صیادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سوم آبانماه همزمان با سراسر کشور در ۶۴ حرفه در رشته های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در بیش از ۸حوزه امتحانی در استان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این آزمون باشرکت بیش از۶۰۰ نفر در ۲ گروه برادران و خواهران درشهرهای زنجان ،ابهر،خدابنده،طارم، خرمدره، ماهنشان وایجرود بطورهمزمان با سراسرکشور وبا حضورناظر ونماینده سازمان آموزش  فنی وحرفه ای کشوربرگزار خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: داوطلبان جهت اخذ کارت ورود به جلسه از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir به یکی ازدو طریق وارد نمودن مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
صیادی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های ادواری سنجش مهارت تاکید کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلبین پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه داشته باشند.
وی یادآور شد: آزمون های ادواری ۴ نوبت در سال برگزار می گردد و سومین آزمون ادواری نیز در آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان درخصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت افزود:این آزمون برای آندسته ازافرادی که دریک حرفه دارای تجربه،مهارت و تخصص کافی بوده و بدون شرکت در دوره های  آموزشی در آزمون شرکت نموده کرده که درصورت کسب نمره قبولی، گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای به آنها اعطاء می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها