سومین آزمون استخدامی رسید؛ جواب دومی هنوز اعلام نشده است

خبرگزاری تسنیم: با گذشت شش ماه از دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی، جواب نهایی هشت دستگاه از نوزده دستگاهی که در دومین آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو کرده بودند هنوز اعلام نشده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلایلی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی از ۱۹ شهریور به آبانماه موکول شده است. اینجا
اما بررسیها نشان می‌دهد که نتیجه پذیرفته‌شدگان دومین آزمون هنوز اعلام نشده است. دومین آزمون در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۴ برگزار شد؛‌ نتایج اولیه این آزمون نیز در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال جاری اعلام شده بود؛ متعاقب آن پذیرفته شدگان به آزمون حضوری (مصاحبه) فراخوانده شده‌اند.
اما نکته اینجاست که جواب نهایی هشت دستگاه از نوزده دستگاهی که در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور اقدام به جذب نیرو کرده بودند با وجود گذشت حدود شش ماه از آزمون هنوز اعلام نشده است.
احمد ــ یکی از شرکت‌کنندگان در این آزمون ــ می‌گوید: این آزمون اواخر سال ۹۴ برگزار شد. اواخر مرداد جواب نهایی ده دستگاه اجرایی از طریق سازمان سنجش اعلام شد و طی تماسهای تلفنی که با سازمان اداری و استخدامی کشور گرفتیم اعلام شد که تا دهم شهریور جواب مابقی دستگاههای اجرایی هم اعلام می‌شود؛ اما هنوز خبری نیست و سازمان اداری و استخدامی بیان می‌کند که داوطلبان از طریق سنجش پیگیری شوند.
با توجه به شرایط دشوار عدم اشتغال جوانانی که منتظر نتایج این آزمون هستند، انتظار می‌رود سازمان سنجش و سازمان اداری و استخدامی نسبت به اعلام نتایج آزمون تسریع کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها