سه میلیون فرصت شغلی در اختیار اتباع بیگانه است

ایلنا: رئیس اتحادیه کارگران شهرداری با انتقاد از افزایش تعداد اتباع بیگانه در کشور اظهار داشت: در حال حاضر سه میلیون فرصت شغلی در اختیار اتباع بیگانه است.

عبدالله مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان ساخت: هم اکنون در برخی از مشاغل اتباع بیگانه صد در صد از فرصت‌های شغلی را در اختیار خود گرفته‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تغییر در نحوه انعقاد قرار داد کاری کارگران خدمات شهری تصریح کرد: در حال حاضر انعقاد قراردادهای ساعتی با نیروی کار غیر قانونی است.

این فعال کارگری فعالیت شرکت‌های پیمانکاری را در شهرداری تهران منوط به ارائه مجوز از وزارت کار عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد کمی از شرکت‌های پیمانکاری شهرداری از وزارت کار و امور اجتماعی مجوز اخذ کردند. این در حالی‌ست که طبق ضوابط جدید باید کلیه شرکت‌های پیمانکاری از وزارت کار و امور اجتماعی مجوز اخذ کنند.

رئیس اتحادیه کارگران شهرداری تهران از افزایش تعداد کارگران قراردادی در کشور خبر داد و گفت: روند استخدام رسمی کارگران هم اکنون منتفی است.

عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران سیاست شهرداری تهران در زمینه انعقاد قرارداد با نیروی کار را غیر قانونی اعلام کرد و گفت: شهرداری تهران از انعقاد قرارداد مستقیم با نیروی کار مستثنی است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها