سهمیه استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی ۶۶۸ نفر است

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از سهم استخدام کشوری در سالجاری که ۱۷ هزار نفر است سهم آذربایجان غربی ۶۶۸ نفر است که نسبت به نرخ کمبود سایر استانها سهمیه این استان افزایش دارد و شامل ۱۲۰ نفر نیروی بیشتر است.

ابراهیم محمدی در اولین شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری افزود: در سطح استان نیز ۶ جلسه با ۳۰ مصوبه برگزار شد ولی این منطقه به علت مشکلات موجود نیازمند تشکیل ماهانه این جلسات می باشد تا مشکلات این بخش مطرح و مصوبات پیگیری شود.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره اسکان مهمانان نوروزی نیز بیان کرد: از کل ۱۹۶ هزار نفر روز مسافر نوروزی که در مراکز اسکان آذربایجان غربی اسکان داده شده اند ۱۱۵ هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.
وی بیان کرد: این تعداد اسکان با رشد ۳۷ درصدی نسبت به نوروز پارسال مواجه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرهنگسازی در خرید لوازم تحریر و البسه ایرانی جزو برنامه های این نهاد در استان آذربایجان غربی است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در طول سال ۹۷ آموزش و پرورش استان با شعار شفافیت و پاسخگویی کار خود را انجام می دهد و در کنار ان نیز چندین برنامه راهبردی دارد.

وی اظهار کرد: این استان به علت عدم توسعه یافتگی و مشکلات سالهای قبل از نظر نیروی انسانی دچار مشکل است اما با تلاشهای انجام شده از یک مهرماه کلاسی بدون معلم وجود نداشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی جزو برنامه های ماست و از چهار سال قبل این ساماندهی اغاز شده و موفق بودیم.

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و می تواند در تحقق شعار سال تاثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد: عنوان حمایت از کالای ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب برای سال جدید انتخاب شده فقط یک شعار برای امسال نیست و راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است و برای تحقق آن باید همه مسئولان و مردم مشارکت کنند.
رادفر اضافه کرد: مدارس و دانش آموزان به عنوان یکی از بخش های مهم و اثرگذار جامعه و معلمان و مربیان به عنوان آموزش دهندگان مصرف تولید داخلی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.
وی همکاری خیران مدرسه ساز را در احداث مدارس ستودنی خواند و افزود: با اعتبارات اندک بخش دولتی مشکلات فضای آموزشی استان رفع نمی شود و استان از عقب ماندگی در بخش آموزش رهایی نمی یابد.
رادفر درباره بیستمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز و برنامه های گرامیداشت هفته معلم این استان نیز گفت: این جشنواره باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها