سرانجام آزمون استخدامی جدید و جذب نیرو در آموزش و پرورش

معاون توسعه، مدیرت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری برگزاری آزمون استخدامی از توافق اولیه برای جذب ۵۵ هزار نیرو جدید خبر داد.

علی الهیارترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرانجام آزمون استخدامی جدید و جذب نیرو در آموزش و پرورش اظهار کرد: هنوز مجوز قطعی آزمون استخدامی صادر نشده است، اما برای جذب ۵۵ هزار نفر توافق اولیه با سازمان امور اداری و سازمانی انجام شده است.

وی ادامه داد: درباره چگونگی توزیع نیرو و روش جذب آن‌ها در آموزش و پرورش هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و باید بررسی‌های لازم انجام شود تا ببینیم چند درصد نیرو‌ها از طریق دوره چهار ساله و چند درصد از طریق دوره‌های یکساله مهارت آموزی باشد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه در نظر گرفته شده براساس نیرو‌های مورد نیاز و چگونگی روش جذب مشخص می‌شود، اظهار کرد: چگونگی روش جذب باید اعلام شود که هنوز در این مورد به توافق نهایی نرسیدیم.

بیشترین اولویت جذب با آموزگاران است
الهیار ترکمن درباره اولویت‌های جذب نیرو در سال جدید گفت:طبق اولویت‌بندی‌های انجام شده بیشترین جذب نیرو در برای دوره ابتدایی خواهد بود و بعد از آن هم برای جذب هنر آموز در شاخه‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش بیشتر جذب را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تفکیک نیرو بر مبنای نیاز آموزش و پرورش انجام شده است و بر مبنای اولویت بندی‌هایی که داشتیم به سازمان امور اداری و استخدامی درخواست دادیم.

معاون توسعه، مدیرت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود نیرو در تمامی استان‌های کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به تعداد خروجی‌ها توزیع بهینه‌ای برای نیرو‌ها داریم بنابراین شرایط در اغلب نقاط کشور مشابه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها