زورگیری به بهانه ایجاد اشتغال

گروه ناجا – سارق مسافرنمایی که پس از جلب اعتماد با پیشنهاد استخدام، با تهدید چاقو اقدام به سرقت اموال و وجوه نقد رانندگان مسافر کش بندر عباسی می کرد دستگیر و روانه زندان شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ، سرهنگ قطب زاده رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان در توضیح این خبر گفت: براساس شکایات واصله به پلیس آگاهی، جوانی شرور تحت عنوان مسافر دربستی در ساعات پایانی روز خودرویی را به مقصد اسکله شهید رجایی کرایه و با ریختن طرح دوستی و جلب اعتماد راننده با پیشنهاد استخدام، وی به مکانی خلوت کشانده است.

وی افزود: متهم با تهدید چاقواتومبیل را متوقف کرده و وجوه نقد و دیگر اموال راننده را به سرقت برده است.

سرهنگ قطب زاده یادآورشد: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری شرور زورگیر آغاز شد، که در حین تحقیقات، وقوع سرقت به عنف دیگری با همین شیوه و شگرد به کارآگاهان گزارش شد که بلافاصله گشت های پلیس در محل حضور یافته و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از اطلاعات مردمی سارق را شناسایی و دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده متهم که قصد انکار بزه خود را داشت در مواجهه حضوری با شکات و شناسایی توسط آنان راهی جز، بیان حقیقت نداشت و به زورگیری از ۱۱ راننده با این شگرد اعتراف کرد.

وی یادآور شد:به گفته متهم، وی تاکنون بیش از ۲۰ میلیون ریال از این راه به جیب زده است.

گفتنی است، پس از تکمیل پرونده متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها