زنگنه: اگر دیوان عدالت آزمون را متوقف کند، آن را منتفی می کنیم

«بیژن زنگنه» روز دوشنبه در حاشیه همایش «بیمه و توسعه» در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار کرد: قرار بود تعدادی از دانشجویان یا فارغ التحصیلان بدون اینکه در آزمون کتبی عمومی شرکت کنند، با انجام مصاحبه بر حسب نیاز این وزارتخانه استخدام شوند.
زنگنه ادامه داد: ما هم می خواهیم همین کار را انجام دهیم و دانشجویان مطمئن باشند که به آنچه تعهد داده ایم و گفته ایم، عمل می کنیم اما خارج از آن، با فشار نمی توانند کار خود را پیش ببرند.
وی درباره نظر دیوان عدالت اداری درباره برگزاری این آزمون استخدامی گفت: برخی گفته اند که دیوان عدالت اداری این آزمون را به تأخیر انداخته است؛ اگر این دیوان چنین بگوید، ما کلاً آزمون را منتفی می کنیم.
به گزارش ایرنا، قرار است دو هزار و ۳۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی وزارت نفت جذب شوند که یکهزار و ۲۵۰ نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و یکهزار و ۵۰ نفر نیز به جذب افراد حرفه‌ای باتجربه اختصاص دارد.
عموم جذب نخبگان به ستاد شرکت‌ها و بخش‌های تخصصی در سکوهای تولید نفت و گاز و بیشتر جذب نیروهای باتجربه به واحدهای عملیاتی تخصیص یافته است.
با این حال، ظرف روزهای گذشته گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، خواستار استخدام بدون شرکت در آزمون هستند و تجمعاتی را در محل این دانشگاه و همچنین وزارت نفت برگزار کرده اند.
این آزمون قرار است دیماه سال جاری برگزار شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها