زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۸۹

ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ۸۹ از ۳ اسفند آغاز می شود

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) سال ۱۳۸۹ از روز دوشنبه، سوم اسفند ماه خبر داد.
“حسین توکلی” روز شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت : ثبت ‌نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم )به دوره کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۸۹ از روز دوشنبه سوم اسفند ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود و در روز یکشنبه، ۹ اسفندماه پایان خواهد پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط ، تاریخ ونحوه ثبت نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۸۹ از ساعت ۱۴ امروز بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد اظهار داشت: این اطلاعیه در هفته نامه پیک سنجش روز دوشنبه، سوم اسفندماه نیز منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با مطالعه این اطلاعیه درصورت واجدشرایط بودن، مراحل ثبت نامی خود را به انجام برسانند.
توکلی در تشریح روش های پرداخت وجه و تهیه مدارک ثبت نام داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ۸۹ گفت: داوطلبان می توانند به یکی از دو روش اینترنتی و مراجعه به باجه های پستی، مدارک موردنیاز برای ثبت نام خود را تهیه کنند که در روش اول، داوطلب می تواند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با استفاده از کارت عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال باشد مبلغ ۷۴ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کرده و علاوه بر گرفتن پرینت از دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.
وی درمورد روش دوم ثبت نام داوطلبان کاردانی ناپیوسته نیز توضیح داد: در این روش داوطلب باید از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه سوم اسفند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۹ اسفندماه به نزدیکترین باجه پستی توزیع کننده مدارک ثبت نام مراجعه کند و پس از پرداخت مبلغ ۷۴ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام آزمون به مسوول باجه پستی، کارت اعتباری ثبت نام را به همراه یک جلد دفترچه راهنمای آزمون دریافت دارد.
معاون سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرد حتما پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام که در صفحه ۴۶ این دفترچه به چاپ رسیده است را تکمیل کرده و بعد از حصول اطمینان از صحت اطلاعات مندرج، از روز دوشنبه سوم اسفند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۹ اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و براساس دستورالعمل های مربوطه ، تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام خود را تکمیل کنند.
آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم )به دوره کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۸۹ صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه، ۷ مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها