زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۸۹

اطلاعات تکمیلی :
دوستانی که از طریق جستجوی کلمات مرتبط با نتایج آزمون کارشناسی ارشد به این صفحه وارد شده اند
لطفاً برای مشاهده کارنامه اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل )سال ۱۳۸۹ اینجا را کلیک نمایید
برای آدرس اینترنتی سازمان سنجش هم از این آدرس استفاده نمایید
(البته ظاهراً بخاطر ترافیک مراجعات، سایت الان از دسترس خارج شده است!! )
رییس سازمان سنجش: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد نیمه اول اردیبهشت اعلام می‌شود.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال ۱۳۸۹ در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می‌شود، گفت: نتایج نهایی این آزمون نیز در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.
“محمد حسین سرورالدین” روز چهارشنبه در بازدید از حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: این آزمون از صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه) در ۱۱ کد رشته امتحانی و با شرکت ۱۶۵ هزار و ۹۷۸ داوطلب آغاز شد و آزمون عصر نیز در ۱۱ کد رشته امتحانی و با شرکت ۱۵۴ هزار و ۲۰۸ نفر در ۴۰ شهرستان و ۹۵ حوزه امتحانی برگزار می شود.
رییس سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال ۱۳۸۹ در ۶ نیمروز و طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه و با حضور بیش از ۷۷۰ هزار نفر برگزار خواهد شد.
سرورالدین ادامه داد: نتایج اولیه این آزمون در نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد شد و پس از انتخاب رشته، نتایج نهایی در نیمه اول شهریور ماه ۱۳۸۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به تعداد قبولی‌ها در این آزمون خاطرنشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۸۹ بالغ بر ۴۵ هزار داوطلب پذیرفته می شود که افزون بر ۵ تا ۶ هزار نفر نیز از طریق دانشگاهها و بعنوان دانشجوی ممتاز به سازمان سنجش معرفی شده تا وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند. علاوه بر این نیز، ۶ تا ۷ هزار داوطلب نیز از طریق دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور وارد مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند.
رییس سازمان سنجش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: چیزی به عنوان سهمیه متاهلین در مقطع کارشناسی ارشد هنوز به ما ابلاغ نشده است و سازمان سنجش بر اساس گذشته اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است که، ۸۳۰ هزار و ۱۳۲ داوطلب طی سه روز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها با یکدیگر رقابت می‌کنند.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال ۱۳۸۹ در ۱۴۵ کد رشته شامل ۵۲ کد رشته امتحانی در گروه علوم انسانی، ۱۳ کد رشته امتحانی در گروه علوم پایه، ۲۷ کد رشته در گروه فنی و مهندسی، ۲۵ کد رشته در گروه کشاورزی، ۱۰ کد رشته در گروه هنر، ۱۴ کد رشته در گروه علوم پزشکی (فقط برای دانشگاه تربیت مدرس) و ۴ کد رشته در گروه دامپزشکی دانشجو برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها