راه اندازی مجدد بزرگترین کارخانه چای دولتی پس از ۱۵ سال

فرماندار رشت با اشاره به اینکه این کارخانه در سال ۷۵ تن ظرفیت تولید دارد خاطرنشان کرد: روزانه ۵ تن برگ سبز چای وارد این کارخانه میشود و توانسته است برای ۵۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سیروس شفقی فرماندار رشت در مراسم راه اندازی مجدد کارخانه چای بزرگ سپیدرود این شهرستان اظهار داشت : این کارخانه بزرگترین کارخانه چای دولتی از نظر ظرفیت تولید است که متاسفانه ۱۵ سال تعطیل بوده است.

فرماندار رشت افزود: خوشحالیم امروز این کارخانه با همت تعاون روستایی و اتحادیه چای استان باردیگر راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در سال ۷۵ تن ظرفیت تولید دارد خاطرنشان کرد: روزانه ۵ تن برگ سبز چای وارد این کارخانه میشود و توانسته است برای ۵۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کند.

وی افزود: وضعیت جاده روستای کلش طالشان که به این کارخانه منتهی میشود در حال حاضر نامناسب است و سعی بر این داریم تا در آینده نزدیک آسفالت ان را انجام دهیم تا مردم روستا و کسانی که در کارخانه مشغول هستند از این نعمت بهره‌مند شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه با حمایت از کارخانجات چای میتوانیم بستر مناسبی در عرصه تولید و اشتعال ایجاد کنیم یاداور شد : ایجاد بازارهای عرضه در کشورهای همسایه نشان دهنده این است که ما باید در عرصه تجارت خارجی مدیریت زنجیره ای داشته باشیم که متاسفانه شاهد مدیریت جزیره ای هستیم

شفقی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت های موجود در صنعت چای خاطرنشان کرد : می توانیم از ظرفیت های شهرهای گمرکی مانند آستارا و انزلی برای این مهم بهره مند شویم .

وی افزود: زمانی میتوانید از فعالیت اقتصادی صنعت چای بهره‌مند شویم که بتوانیم به بازارهای خارجی دست پیدا کنیم .

وی گفت : حمایت های داخلی دکتر نوبخت و استاندار گیلان از چای استان بسیار تاثیر گذار بوده است و اکنون همت کارخانه داران و کشاورزان را میطلبد تا محصولات خود را به شهرها و استان و همچنین کشورهای دنیا صادر کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محمدرضا مرادپور گفت:

    متقاضی کار

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها