راه اندازی خط تولید خودرو سواری ام جی ۳۶۰ در تبریز

تبریز – ایرنا – مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرد: خط تولید خودروی سواری ام جی ۳۶۰ با سرمایه گذاری مشترک این شرکت و شرکت خودروسازی سایک چین در تبریز به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، ناصر نقدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این خودرو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تولید این خودرو با شرکت خودروسازی سایک چین قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کرده ایم.
وی با بیان اینکه خودروهای تولیدی در قالب شرکت ام جی پارس به بازار عرضه خواهد شد، افزود: این شرکت در اوایل سال ۲۰۱۷ به تولید انبوه خواهد رسید و محصولات آن به بازار عرضه می شود .
وی با اشاره به اینکه طی ۴ روز آینده مراحل تولید این شرکت شروع می شود، یادآور شد: این شرکت تولید ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال را برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده و ظرفیت تولید نهائی آن تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال است.
مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان با بیان اینکه از ابتدای سال ۲۰۱۷ خودروهای تولیدی به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد، اظهار کرد: از اواسط ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ دو مدل خودروی شاسی بلند کوچک و بزرگ از سوی این شرکت تولید و وارد بازار می شود.
نقدی، ادامه داد: این شرکت هر سال حداقل یک مدل و محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد و عمده قطعات این خودروها در آذربایجان شرقی و تبریز تولید خواهد شد.
وی گفت: هم اکنون ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول کار هستند و در مرحله اول این تعداد به ۹۰۰ نفر خواهد رسید و در مرحله دوم با راه اندازی قسمت های رنگ، بدنه و پرس ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی ماهر جذب این شرکت خواهند شد.
نقدی با بیان اینکه خودروی ام جی ۳۶۰ دارای تجهیزات مدرن و با کیفیت بالا است، افزود: کیفیت بالا، قیمت پائین، مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده از برنامه ها و اهداف این شرکت برای تولید خودرو است.
مدیر عامل شرکت ام جی پارس موتور نیز در این جلسه گفت: شرکت تولید خودروی سایک موتور، بزرگ ترین شرکت تولید خودرو در چین و هفتمین شرکت خودروساز دنیاست.
لین یانگ، افزود: این شرکت با همکاری گروه صنعت خودرو آذربایجان با سرمایه گذاری ۵۰ – ۵۰، شرکت ام جی پارس موتور را راه اندازی کرده و در ۵ سال آینده میزان سرمایه گذاری خود را به ۴۰۰ میلیون دلار افزایش خواهد داد.
وی با بیان اینکه ایران از نقاط کلیدی و راهبردی برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو است، یادآور شد: این شرکت تلاش می کند در کنار سرمایه گذاری در ایران برای تولید خودرو، تولیدات خود را در سطح دنیا معرفی کند.
مدیرعامل شرکت مشترک ایرانی و چینی( ام جی پارس موتور) اظهار داشت: تلاش می شود تولیدات این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه از جمله جمهوری آذربایجان، اکراین، سوریه، لبنان، عراق و اردن صادر شود.
یانگ، ادامه داد: اولین محصول تولیدی این شرکت با عنوان ام جی ۳۶۰ در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران در تبریز به نمایش گذاشته می شود.
وی گفت: استراتژی این شرکت، کیفیت بالای محصولات تولیدی، قیمت پائین، عمر بالا و نظارت بیشتر و انتقال تکنولوژی بالا به ایران است.
یانگ، افزود: برای تولید قطعات یدکی محصولات تولیدی این شرکت با سازندگان قطعات یدکی قرارداد امضا می شود.
رئیس هیات مدیره گروه صنعت خودرو آذربایجان نیز در این جلسه گفت: این گروه با هدف تولید خودرو با کیفیت در مرحله اول و حمایت از حقوق مصرف کننده در مرحله دوم اقدام به عقد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت خودرو سازی سایک کرده است.
حسین باهوش افزود: انتقال فناوری و دانش جدید تولید خودرو به ایران و بومی سازی این دانش از اهداف این شرکت برای عقد قرارداد با شرکت خودروسازی چینی است.
در این آئین اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریز از قسمت های مختلف خط تولید خودرو ام جی ۳۶۰ دیدن کردند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها