رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی: آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان فرصتی بزرگ برای کارجویان است

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی، با تاکید بر لزوم استفاده از الگوی رشد فراگیر جهت ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار شغل، آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان را اقدامی راهگشا در راستای حل مشکل اشتغال خواند.
دکتر محمدرضاسپهری ضمن تشکر و تقدیر از برگزار کنندگان این آزمون ملی، خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون می‌تواند منجر به ساماندهی وضعیت نیروی انسانی در کسب و کارهای سراسر کشور و کاهش نرخ بیکاری شود؛ اگرچه حل کامل مسائلی مانند اشتغال در کشور نیازمند زمان و اجماع ملی می‌باشد.
وی افزود: اشتغال، بیش از همیشه برای کشور مهم شده است و برای تثبیت شغل در صنعت، کشاورزی و خدمات باید بیشتر تلاش کرد. او گفت: تولید کشور علاوه بر مشکل مالی؛ دارای ضعف تکنولوژی، ضعف بازاریابی، فروش و مشکل مدیریت هم هست.
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی با توجه به گسترش روز افزون بخش خصوصی و افزایش سهم اشتغال این بخش نسبت به دستگاه‌های دولتی، آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان را فرصتی مناسب و عادلانه برای استخدام نامید و بیان کرد: برگزاری این آزمون استخدامی می‌تواند گامی موثر جهت شناسایی و جذب افراد مستعد توسط بخش خصوصی باشد.
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی، مهم ترین ویژگی دولت را عقلانیت و سخت کوشی دانست و افزود: با توجه به اقدام های انجام شده در دولت تدبیر و امید به زودی شکوفایی و رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است ثبت‌نام این آزمون برای متقاضیان و افراد جویای کار از تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت اینترنتی آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان به نشانی www.inre.ir مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. علی ویسکرمی گفت:

    میشه این فرصت رایگان در اختیارمون بذارن
    به لطف بیکاری جیب بیشتر جوونا خالیه ۵۸۰۰۰ تومن خیلیییییی پوله

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها