رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران : ضرورت جذب نیرو و آموزش مناسب آنها

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، از راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک و همچنین تاسیس مرکز شناسایی استعدادها در سطح این شرکت طی سال ۹۴ خبر داد.
رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، از راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک و همچنین تاسیس مرکز شناسایی استعدادها در سطح این شرکت طی سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسحاق فرشیدی، در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین دوره آموزش نیروهای جدیدالاستخدام شرکت ملی گاز ایران در منطقه ۲ انتقال گاز با اشاره به برنامه های شرکت ملی گاز ایران در بخش آموزش اظهار داشت: با راه اندازی کلیه فازهای پارس جنوبی، تولید گاز به حدود یک میلیارد متر مکعب در روز خواهد رسید و میزان تولید گاز کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه اقتصادی کشور باید به ۱٫۲ میلیارد متر مکعب در روز برسد.
وی ادامه داد: با عنایت به این موضوع و با توجه به اینکه در آینده قصد داریم گاز تولیدی کشور را به اروپا صادر کنیم، به افرادی در این سیستم نیاز داریم که با سعی و تلاش خود بتوانند به اعتلای این صنعت و تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ یاری رسانند.
رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، بر ضرورت جذب نیرو و آموزش مناسب آنها به منظور تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴، تاکید و افزود: بنابراین برای جذب و آموزش نیروی مورد نیاز در صنعت گاز کشور بایستی مدل و برنامه جامع داشته باشیم.
فرشیدی با اشاره به بازنگری در مدل های آموزش بدو استخدام شرکت ملی گاز ایران، افزود: مرکز ارزشیابی طی سال گذشته در این شرکت افتتاح شد و مرکز شناسایی استعدادها نیز با تمرکز بر نیروهای جوان شرکت و در جهت شناسایی افراد مستعد در صنعت تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مرکز توسعه استعدادها و خانه مدیران نیز از دیگر مراکزی هستند که درصدد راه اندازی آنها هستیم، از راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۳۹۴، حداقل ۱۰۰ دوره آموزشی در این سامانه تعبیه خواهد شد.
رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر طراحی برنامه آموزشی تا پایان سال ۱۳۹۹، افزود: توسعه مراکز آموزشی شرکت ملی گاز ایران و آماده سازی نرم افزار جامع با قابلیت پوشش دادن تمامی شرکت های فرعی و مناطق عملیات انتقال گاز از دیگر اولویت های پیش روی بخش آموزش شرکت ملی گاز ایران است.
فرشیدی ابراز امیدواری نمود، با تحقق برنامه های آموزشی که با هدف تجهیز مناسب و بهینه واحد آموزش انجام می شود اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ محقق شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مرتضی کاوندی گفت:

    سلام وخسته نباشید به شما و همکاران عزیز کاوندی هستم مدت زیادی است که بیکار بوده و نیاز مبرم به کارو اشتغال بنابر مشکلاتی که دارم نیازمندم و توانایی انجام وظیفه در هر سمتی را دارم با تشکر و قدردانی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها