دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی شهرداریها سال ۹۱

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی شهرداریها سال ۹۱ (آزمون مجدد)

در این چند روز باقیمانده به آزمون شانس قبولی خود را تا ۸۰ درصد بالاتر ببرید

اطلاعیه‌ درباره‌ تاریخ‌، نحوه‌ پرینت ‌ کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در‌ سال ۱۳۹۱

 ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ خواهران‌ و برادران‌ داوطلبی‌ که‌ درآزمون‌ استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوردر‌ سال ۱۳۹۱ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدین‌ وسیله‌ به‌اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح و عصر روز جمعه ۲۸/۷/۹۱ در۱۷ شهرستان (به شرح جدول شماره ۱) برگزار خواهد شد.کارتهای شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه ۲۵/۷/۱۳۹۰ براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجودنقص احتمالی می‌بایستی “مطابق بند «ب» این اطلاعیه”   به حوزه های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه نمایند.

 

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارتهای‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه داوطلبان از روز سه شنبه ۲۵/۷/۱۳۹۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش به نشانی:   www.sanjesh.orgمراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس نیمروز برگزاری ، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

ب – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون‌کلیه‌داوطلبان‌ به‌ شرح‌ جدول‌شماره‌ ۲ می باشد.

 

ج-داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر  اقدام نمایند.(مختص داوطلبان استانهای آذربایجان غربی-سمنان-کردستان-مرکزی-البرز-گلستان-کرمان و قم )

۱-با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲، ۴،۵ ،۶ ،۱۲،۱۳،۱۴و۱۵(شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه‌، کد ملی ، تاریخ فارغ التحصیلی ،سهمیه ایثارگری،سهمیه معلولین ومحل جغرافیایی مورد تقاضا جهت استخدام )کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ،لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۸/۷/۹۱ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ،نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
شایان ذکر است چنانچه موارد اصلاح شده مغایر با ضوابط آزمون باشدمورد یا موارد اصلاحی لحاظ نخواهد شدو در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۹ و ۱۰ (جنس ، مقطع تحصیلی و رشته شغلی مورد تقاضا) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶و ۲۷/۷/۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ی رفع نقص براساس جدول شماره ۲ مراجعه نمایند.

۲-چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد ویا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله ، واضح نبودن عکس واشتباه عکس می باشد و یا چنانچه موفق به پرینت کارت  شرکت در آزمون نشده اید ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶و۲۷/۷/۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ با بهمراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ ´ ۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه (براساس جدول شماره ۲ ) مراجعه نمایندوموضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.
تبصره:داوطلبان استانهای خوزستان-زنجان-سیستان و بلوچستان-فارس-قزوین و همدان لازم است درخصوص رفع اشکال کارت شرکت در آزمون باتوجه به توضیحات مندرج در ذیل کارت شرکت در ازمون براساس جدول شماره ۲ اطلاعیه شخصاَ به باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

 

د- تذکرهـای مـهم
۱- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون ، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی سایت قرار داده می شودتا هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نمایند.در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.
۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ ،مدادتراش ، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- درهای ورودی ِحوزه های امتحانی صبح راس‌ ساعت‌ ۳۰/۷ (هفت وسی صبح) و در نوبت عصر ساعت ۰۰/۱۴ (دو بعدازظهر)بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح راس‌ ساعت‌ ۰۰/۸ (هشت صبح) و در نوبت بعدازظهرراس ساعت ۳۰/۱۴ (دو و نیم بعدازظهر)آغاز می‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالنهای امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵-داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، بی سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

 

*جهت مشاهده جدول شماره یک – شهرستان محل برگزاری آزمون ‌ استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوردر‌ سال ۱۳۹۱ اینجا و اینجا کلیک کنید.

 

*جهت مشاهده جدول شماره دو –نشانی محل رفع نقص کارت داوطلبان آزمون ‌ استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوردر‌ سال ۱۳۹۱ اینجا کلیک کنید.

نمونه سوالات آزمون را از اینجا تهیه نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها