خبری خوش برای مربیان تربیت‌بدنی در تهران

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران گفت: در آزمون استخدامی آینده وزارت آموزش و پرورش، مجوز جذب ۱۰۰ مربی تربیت‌بدنی به شهر تهران داده شده است که البته با توجه به کمبود نیرو، این میزان ناکافی است.

حسن محمدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به کمبود ۷۰۰ مربی تربیت‌بدنی در شهر تهران، اظهار داشت: در آزمون استخدامی آینده وزارت آموزش و پرورش، مجوز جذب ۱۰۰ مربی تربیت‌بدنی به ما داده شده است که با توجه به کمبود نیرو، این میزان ناکافی است و سال آینده هم مجبور خواهیم شد از طریق حق‌التدریس نیاز مدارس تهران را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به لزوم کسب مجوز بوفه‌های مدارس بیان داشت: تنها بوفه‌هایی در مدارس به عنوان پایگاه تغذیه سالم شناخته می‌شوند که از سازمان دانش‌آموزی مجوز گرفته باشند و بوفه‌های بدون مجوز را به عنوان پایگاه تغذیه سالم نمی‌شناسیم و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ مدرسه برای دریافت مجوز بوفه اقدام کرده‌اند، گفت: بازرسان آموزش و پرورش به تمام بوفه‌های مدارس شهر تهران سرکشی می‌کنند و مسائل بهداشتی را مستمراً ارزیابی می‌کنند.

محمدی در خصوص اجرای طرح نماد که به عنوان طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در برخی مدارس کشور اجرا می‌شود، عنوان کرد: طرح نماد به صورت پایلوت در ۱۲ مدرسه اجرا می‌شود و تاکنون بازخوردی از این طرح برای تحلیل گزارش نشده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها