حکم کارگزینی ۲۴۳۰ استخدامی جدید سازمان فنی و حرفه ای صادر شد

 

حکم کارگزینی ۲۴۳۰ استخدامی جدید سازمان فنی و حرفه ای صادر شد تاکنون برای ۲۴۳۰ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر و مقدمات تبدیل وضعیت ۱۱۵۸ نفر دیگر آنها فراهم شده است.
به گزارش سه شنبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با توجه به آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ۶۴۴۰ نفر در خردادماه سال ۱۳۹۴ در آزمون سنجش علمی استخدام مربیان حق التدریس شرکت کردند.
پس از طی مراحل قانونی، نام ۳۵۶۸ نفر قبول شده آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
قرار است برای این افراد از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر دستگاه ها در استان ها تخصیص پست صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چندی پیش اعلام کرد: پارسال ۷۵ درصد مشکل استخدام مربیان حق التدریس این سازمان حل شد و ۲۵ درصد آن به دلیل وجود برخی دستورالعمل های قانونی باقی مانده است که به دنبال برطرف کردن آنها هستیم.
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغاز تاسیس در سال ۱۳۵۹ از ادغام سه واحد آموزشی اداره کل تعلیمات حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی، صندوق کارآموزی و کانون کارآموزی تشکیل شد.
نام این سازمان در ابتدا سازمان آموزش فنی و نیروی انسانی بود که در سال ۱۳۶۰ به سازمان آموزش فنی و حرفه ای تغییر نام یافت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها