حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویی تا سقف ۳۰ میلیون تومان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما حمایت جدی را از چند سال گذشته تاکنون برای پایان‌نامه‌های دانشجویی انجام داده و می‌دهیم و گاهی هم برای پایان‌نامه‌های برجسته که به محصول منجر شود، تا ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه می‌دهیم.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، باقر لاریجانی سه‌شنبه عصر در جمع دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار داشت: مرکز استعداد درخشان در دانشگاه برای ایجاد یک محیط مناسب و زمینه جنبی بسیار مهم بوجود آمده است.وی افزود: ما حمایت جدی را از چند سال گذشته تاکنون برای پایان‌نامه‌های دانشجویی انجام داده و می‌دهیم و گاهی هم برای پایان‌نامه‌های برجسته که به محصول منجر شود، تا ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه می‌دهیم. وی ادامه داد: استعدادهای درخشان موتور محرکه دانشگاه هستند و ۵۰ درصد تحصیلات تکمیلی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران اتفاق می‌افتد. لاریجانی با اشاره به برگزاری دوره سوم MDPHD در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه این طرح را پیشنهاد داد و با کمک معاونت آموزشی وزارت بهداشت طرح محقق شد. که از مهرماه در این رشته دانشجو خواهیم گرفت. وی اضافه کرد: همچنین طرحی داریم که دانشجو در یک دوره برنامه‌ریزی شده در داخل دانشگاه برای تحقیقات خود مدرک بگیرد. لاریجانی با اشاره به نقش ۳۰ تا ۴۰ درصدی دانشگاه در تولید علم گفت:‌ امسال بنا داریم بودجه پژوهش را یک و نیم برابر بودجه سال گذشته کنیم و باید به این فکر باشیم که چگونه از پژوهش‌های دانشجویی استفاده کنیم. وی ایجاد کمیته موارد خاص را برای کمک به دانشجویان استعداد درخشان و چگونگی توجه به آنان عنوان کرد و افزود:دانشگاه باید به محصولات خودش توجه ویژه کند. ما می‌خواهیم سطح واحدهای استعدادهای درخشان را بیشتر کنیم و اکنون ۲۷ واحد استعداد درخشان داریم.
همچنین در نظر داریم المپیادی‌های مقطع مهندسی را بدون کنکور وارد دوره دکترا کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه دلمان می‌خواهد کار بیشتری در راستای جذب استعدادهای درخشان انجام دهیم، گفت: ولی مشکلات متعددی داریم که یکی از آنها خوابگاه است. در حال حاضر ۲۴ خوابگاه داریم که ۵ هزار و ۸۰۰ دانشجو را در خود جای داده است که به این دلیل از ابتدای مهر به غیر از دانشجوی رزیدنت و تخصصی، حدود هزار دانشجوی بدون خوابگاه داریم.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها