حل مشکل جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

 

حل مشکل جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت به سوال چند کاربر درباره استخدام در وزارت نفت پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند کاربر که از دانشجویان سال های آخر و یا فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستند مشکلی را مطرح کرده اند. یکی از آن ها می نویسد: لطفا پیگیر حق تضییع شده فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت باشید، وزارت نفت به دانشجویان ممتاز این دانشگاه و با شرط معدل اولویت استخدام میدهد که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و سایت شرکت نفت ذکر شد که با توجه به این امتیاز و با وجود رتبه های دو و سه رقمی کنکور سراسری این دانشگاه را انتخاب کردند. با توجه به ابن اولویت وزارت نفت از دانشجویان تعهد محضری گرفتند و هم اکنون نیز مدارک تحصیلی ما در اختیار وزارت نفت است و امکان خدمت در هیچ کجا را نداریم…
در همین رابطه روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت از پیگیری جدی دانشگاه خبر داده و جوابیه زیر را ارائه کرده است:
به اطلاع دانشجویان و دانش‌آموختگان گرامی دانشگاه صنعت نفت می‌رساند که پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر ریاست محترم دانشگاه در خصوص مسائل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف، مقام عالی وزارت در مورخ ۹۴/۷/۲ دستورات لازم برای تنظیم مقررات موجود را برای دانشجویان تا ورودی سال ۹۴ به معاونت محترم توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت صادر فرمودند. همچنین در خصوص فارغ‌التحصیلانی که مراحل استخدامی آنها قبلاً طی شده بود نیز دستور ادامه فرایند جذب صادر شد.
به گفته این روابط عمومی بحث استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از اولویت ها و دغدغه های دانشگاه به خصوص ریاست بود که پس از پیگیری های متعدد از وزاتخانه، این مشکل مرتفع شد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محفوظ گفت:

    با سلام
    بنده فارغ التحصیل سال ۹۲ دانشکده هستم و خدمت ضرورت را گذراندم .در تیر ماه ۹۴ برای استخدام مراجعه کردم ولی با نامه منع استخدام وزیر روبرو شدم و اکنون خانه نشین هستم. متاسفانه کسی جوابگو نیست.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها