حق التدریسی‌ها و نهضتی‌ها در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار گرفتند

رئیس‌جمهور قانونی را ابلاغ کرد که بر اساس آن وزارت آموزش و پرورش مکلف شد معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را در اولویت استخدام در این وزارتخانه قرار دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این قانون شامل الحاق دو ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۸۸ است.
بر اساس این قانون، وزارت آموزش و پرورش در استان‌ها یا در رشته‌های مورد نیاز که افراد واجد شرایط از میان معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موجود نباشد، می‌تواند با استفاده از باقیمانده سقف تعیین شده در قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی اقدام لازم را برای رفع نیازهای خود انجام دهد….

بر اساس قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریس و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش، دولت موظف است حداکثر ظرف مدت پنج سال نیروهای حق التدریس، نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستانی و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تا سقف ۶۰ هزار نفر به استخدام آموزش و پرورش درآورد.
این قانون همچنین وزارت آموزش و پرورش را موظف کرده است براساس قوانین موجود برای بهبود شاخص‌های سلامت در آموزش و پرورش نسبت به استخدام پنج هزار نفر از مراقبان بهداشت اقدام کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها