جزئیات ثبت‌نام و برگزاری اولین آزمون کارآفرینی دانش آموزان اعلام شد

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از جزئیات ثبت‌نام و برگزاری نخستین آزمون کارآفرینی دانش آموزان خبر داد.
حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نخستین آزمون سراسری بخش کار آفرینی برای دانش آموزان، گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در راستای اجرای طرح ملی کشف، ارزیابی و آماده سازی شایستگی‌های فنی (طرح کاشف) در حوزه کسب وکار و کارآفرینی نخستین آزمون سراسری بخش توان کار آفرینی را برای دانش اموزان و اولیای آنها برگزار می‌کند.
وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند با توانایی‌های کارآفرینی خود آشنا شده و برای ساختن آینده‌ای کار آفرینانه برای خود برنامه ریزی کنند.
توکلی با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام این آزمون، خاطر نشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون لازم است براساس اطلاعیه مذکور که از روز ۳۰ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز ۴ آذر ماه نیز درج شده است، نسبت به ثبت‌نام منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند.
وی همچنین تصریح کرد: هر داوطلب در صورت واجد شرایط بودن ضرورت دارد حداکثر تا پایان روز شنبه ۹ آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کند.
توکلی با اشاره به هزینه ثبت‌نام شرکت در این آزمون بیان داشت: هزینه ثبت نام مبلغ ۳۰۰ هزار ریال است که داوطلبان ضرورت دارد نسبت به پرداخت هزینه مذکور به صورت الکترونیکی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است از طریق سایت سازمان اقدام کنند.
وی افزود: در پایان ثبت نام (تکمیل فرم الکترونیکی) به هر یک از داوطلبان یک کد رهگیری ارائه خواهد شد که آنها باید تا پایان مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند.
مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش اموزش کشور، با تاکید بر زمان انتشار کارتهای ورود به آزمون کار آفرینی گفت: کارت شرکت در آزمون به همراه برگه راهنمای مربوط از روز سه دی ماه ۹۲ بر روی سایت  سازمان قرارداده خواهد شد و داوطلبان ضرورت دارد براساس برنامه زمانی مربوط به سایت سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.
توکلی در پایان اذعان داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارآفرینی در روز پنج‌شنبه ۵ دی ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها