جزئیات ثبت ‌نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته پنجشنبه از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون این دانشگاه آغاز شده است و تا ۱۳ روز ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۰ دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ۴ بهمن از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز شده است.
ثبت نام به مدت ۱۳روز و تا ۱۶بهمن ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز اواخر اردیبهشت سال آینده خواهد بود.
داوطلبان می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام و داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب با مراجعه به نشانی اینترنتی اعلام شده برای این آزمون ثبت نام کنند.
اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون قرار داده شده است.
داوطلبان باید پس از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده، یک نسخه چاپی از فرم ثبت نام خود را از طریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی تهیه و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه جهت رفع نقایص احتمالی همراه داشته باشید.
آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۰ دانشگاه آزاد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۰ برای تمامی گروههای آزمایشی برگزار می شود.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون و از طریق سامانه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
نتیجه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۰ در نیمه دوم شهریور ماه ۱۳۹۰ از طریق سامانه اینترنتی اعلام می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها