جذب ۶۳ متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از جذب ۶۳ نفر متخصص و فوق تخصص به مراکز درمانی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- اکبر سلیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اعلام این خبر افزود: مدیریت صحیح امور بیمارستان‌ها، برنامه‌ریزی، سازماندهی و پشتیبانی بیمارستان‌ها مهم‌ترین اصول حوزه درمان هستند.
وی به اهمیت بخش درمان در حوزه علم پزشکی اشاره و تصریح کرد: نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای ارائه دهنده خدمات پزشکی مانند درمانگاه‌ها، مطب‌ها و دندان‌پزشکی‌ها همچنین بحث تامین و تدارک تجهیزات پزشکی برعهده حوزه معاونت درمان است.
سلیمانی تامین رضایتمندی مردم را هدف اصلی بخش درمان دانست و خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری تنها استان کشور است که در راستای گسترش خدمات درمانی بیمارستان خصوصی، خیریه یا نیمه دولتی ندارد و تمام خدمات بستری و درمان در بخش دولتی انجام می‌شود که باید تلاش کرد خدمات درمانی در سطح استان افزایش یابد.
وی به مشکلات بیماران خاص و صعب العلاج اشاره و خاطرنشان کرد: بیماران خاص، صعب‌العلاج و سرطانی مشکلات فراوانی دارند که در این راستا واحدهای مختلف مددکاری در بیمارستان‌های مختلف استان فعال بوده و بیماران بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار می‌دهند.
کلینیک تخصصی بیماران خاص استان احداث می‌شود
سلیمانی با تاکید بر لزوم احداث کلینیک تخصصی بیماران خاص در استان گفت: قسمتی از بیمارستان هاجر توسط خیرین با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تخریب و مرکز تخصصی بیماران خاص در احداث می‌شود.
سلیمانی با بیان اینکه امسال ۶۳ نفر متخصص و فوق تخصص جدید وارد استان شده‌اند، افزود: در راستای ارائه خدمات محیطی تر در سایر شهرستان‌ها، امسال ۵۴ نفر دکتر متخصص، دو دندانپزشک وهفت نفر فوق تخصص جدید به پزشکان استان اضافه شده است و به همین منظور اکثر واحدهای بیمارستانی شهرستان‌های استان نیز تجهیز شده‌اند.
به گفته وی، ۹۰ درصد از بیماران بستری در بیمارستان‌های استان از خدمات بیمارستانی رضایتمندی مطلوبی داشتند اما باید در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران تلاش شود.
وی به کلینی تخصصی دندانپزشکی استان اشاره کرد و افزود: این کلینیک در رشته‌های مختلف داندانپزشکی مانند اطفال، ریشه، ترمیم و غیره به صورت تخصصی ارائه خدمت می‌کند اما متاسفانه به علت عدم اطلاع‌رسانی صحیح آنچنان که باید از این مرکز استقبال نشده است.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها