جذب ۶۰۰ نفر در آموزش و پرورش هرمزگان

منوچهر ضیایی رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت:با برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ که تا پایان سال از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود ۶۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش هرمزگان می شوند.

وی با اشاره به افرایش سهم استان در آزمون استخدامی جدید افزود: امسال جذب براساس نیازهای استانی و بیشتر در مقطع آموزش ابتدایی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: امسال ۲۰۲ نفر از طریق آزمون سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان شده اند که رتبه های ۲۲ نفر از آنها زیر هزار است.

منوچهر ضیایی در خصوص شروع سومین دوره مهارت آموزان ماده ۲۸ آزمون استخدمی سال ۹۶ هم گفت: از امروز دوره های مهارت آموزی شروع می شود و به مدت ۱۴ هفته ادامه دارد .

وی گفت: پودمان دوم مهارت آموزان از مهر ۹۷ آغاز می شود و مهارت آموزان پس از کسب مهارت ها و موفقیت در دوره ها از فرودین ۹۸ جذب قطعی آموزش و پرورش می شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان از برگزاری هجدهمین اجلاس سراسری مدیران پردیس های دانشگاه فرهنگیان استانی سراسر کشور از هفته آینده به مدت دو روز به میزبانی پردیس دانشگاه شهید بهشتی بندرعباس خبر داد.

منوچهر ضیایی افزود: این اجلاس با هدف تبیین سیاست ها و برنامه های دانشگاه فرهنگیان و همچنین رفع چالش های پیش روی دانشگاه دوم و سوم اسفند برگزار می شود.

۷۵۰ نفر دانشجو معلم در مقطع کارشناسی پیوسته و مهارت آموزی ماده ۲۸ در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان تحصیل می کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها