جذب نیرو در خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری

با توجه به توسعه فعالیت خبرگزاری فارس استان چهارمحال و بختیاری و به منظور تکمیل کادر خبری هیئت تحریریه و نیروهای اداری خود از علاقه‌مندان برای فعالیت در گروه‌های مختلف خبری در سطح استان دعوت به همکاری می‌کند.

این خبرگزاری برای فعالیت در سرویس‌های مختلف خبری همچون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی و.. نیاز به خبرنگار تخصصی فعال دارد و برای  تکمیل گروه خبری خود در شهرهای شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان، کیار، کوهرنگ، بن، سامان و اردل خبرنگار جذب می‌کند.

همچنین جذب عکاس حرفه‌ای برای تهیه گزارشات خبری و مستند؛ جذب افرادی توانمند برای فعالیت خبری و رسانه‌ای در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان؛ جذب نیروی دفتری برای انجام امور اداری و جذب یک نیروی فعال در حوزه بازاریابی برای انجام امور بازرگانی در دستور کار این رسانه است، که در همین‌جا از علاقه‌مندان برای همکاری دعوت می‌نماید.

متقاضیان می‌بایست رزومه کامل، سابقه فعالیت در رسانه‌های مختلف، دوره‌های آموزشی که شرکت کرده‌اند را همراه با (کپی شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس ۴*۳) از طریق پل‌های ارتباطی برای خبرگزاری ارسال کنند.

همچنین داشتن سابقه فعالیت با حوزه کاری مرتبط در سایر رسانه‌ها امتیاز برای متقاضیان به حساب خواهد آمد و این افراد بدون طی کردن مرحله آزمون کتبی فعالیت خود را با خبرگزاری فارس آغاز خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۸۳۲۲۵۲۷۳۷ یا ۳۸۳۲۲۵۱۵۸۶ یا ۰۹۳۷۴۷۶۳۸۲۹ تماس حاصل فرمائید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها