جذب نیرو در بانک ملت فارغ از نگاه جنسیتی صورت می گیرد/حرفه بانکداری نیازمند حضور موثر بانوان است

علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی بانک ملت انتصابات مدیران و کارکنان این بانک را فارغ از نگاه جنسیتی دانست و گفت: بانوان ما به دلیل داشتن توانایی‌های خاص در برقراری ارتباط و ایجاد تعامل در بازاریابی، در حرفه بانکداری می‌توانند موثرتر ظاهر شوند.
وی با حضور در غرفه «خبربانو» در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ تهران گفت: جامعه ما امروزه نیازمند حضور بانوانی است که فارغ از وظایف و مسئولیت‌های تخصصی خود به دنبال تجربه‌های جدید هستند.
وی با اشاره به نقش بانوان در ساختار مدیریتی و اجرایی بانک ملت افزود: با توجه به نگاهی که مدیرعامل این بانک دارند، انتصابات به صورتی است که همواره بانوان ما از حقوق برابری در این مساله برخوردار هستند.

صابریان درباره طرح‌ها و بسته‌هایی که بانک ملت برای جذب بانوان در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: بسته پرنیان یکی از خدمات و بسته‌هایی که در دو سال اخیر ویژه بانوان ارایه شده است که در آن دو خدمت بیمه عمر و سپرده اعتباری به مشتریان عرضه شده و تلاش برای توسعه آن ادامه دارد. همچنین درحوزه مصرف خدمات پزشکی، بیشترین مشتریان ما را بانوان پزشک تشکیل می‌دهند.

وی درباره برنامه‌های آتی این بانک برای جذب بیشتر بانوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو محصول اعتباری دیگر مخصوص بانوان در دستور کار قرار دارد که در مرحله طراحی و کارشناسی است که به محض آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بانک ملت همچنین سهم بانوان در مجموع پرسنل جذب شده اجرایی این بانک را چشمگیر خواند و گفت: تا آن جایی که بنده اطلاع دارم قانون گذار هیچ تفاوت جنسیتی را در استخدام و گزینش قائل نشده است؛ بنابراین استخدام نیرو‌های بانک ملت بر اساس یک آزمون استخدامی سراسری و بر اساس نمره علمی و مصاحبه صورت می‌گیرد. از این رو هر عزیزی که بتواند نمره بهتری را کسب کند جذب می‌شود البته ناگفته نماند که بانوان ما به دلیل داشتن توانایی‌های خاص در برقراری ارتباط و ایجاد تعامل در بازاریابی، در حرفه بانکداری می‌توانند موثرتر ظاهر شوند.
منبع: خبربانو

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها