جذب سربازان امریه در دادگستری فارس

جذب سربازان امریه در دادگستری فارس

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت:با عنایت به موافقت فرماندهی کل قوا مبنی بر تخصیص تعدادی از سربازان وظیفه عمومی برای تقویت بخش پیشگیری از وقوع جرم کشور در قالب طرح سربازان امریه و به استناد مجوز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ، این دادگستری آماده جذب سربازان امریه است.
به گزارش ایرنا ، احمد رحمانیان با اشاره به سهمیه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برای جذب سربازان آماده به خدمت افزود: آن دسته ازمشمولانی که در رشته های تحصیلی علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی دانش آموخته شده اند، می توانند با مراجعه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس برای جذب و گذراندن خدمت سربازی خود در این اداره اقدام کنند.
وی بیان کرد: داوطلبانی که تاریخ اعزام آنان شهریور ماه ۹۱ است تنها تا اول تیرماه امسال فرصت دارند برای نام نویسی اقدام نمایند.
آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام درآبان ماه۹۱ مورخ ۱/۶/۹۱،دی ماه ۹۱ مورخ۱/۸/۹۱ واسفند ماه۹۱ مورخ ۱/۱۰/۹۱می باشد.
رحمانیان افزود: از بین متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقررثبت نام کنند، پس از بررسی داوطلبان و گزینش برای گذراندن خدمت سربازی به سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی معرفی می شوند.
این مقام قضایی استان فارس گفت: واجدین شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی می توانند در ساعات اداری به ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس واقع در خیابان عفیف آباد نبش کوچه ۱۸ مراجعه و یا با شماره تلفن های ۶۴۸۳۵۲۹-۰۷۱۱ و ۰۹۱۷۹۷۹۲۵۲۰ و ۰۹۳۵۹۴۵۷۷۲۴ تماس حاصل نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها