ثبت نام مجدد آزمون فراگیر کارشناسی پیام نور

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مجدد ثبت نام داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دوباره متقاضیان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی پیام نور از چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه آغاز می شود.
“حسین توکلی” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: با توجه به درخواست های مکرر برخی از داوطلبان که در تاریخ مقرر برای دریافت مدارک ثبت‌نام در آزمون فراگیر کارشناسی پیام نور اقدام نکرده‌اند با همکاری سازمان سنجش و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ترتیبی داده شده است مدارک ثبت نام این دوره از چهارشنبه، ۱۹ اسفند تا یکشنبه ، ۲۳ اسفندماه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
به گفته وی توزیع مدارک لازم برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی پیام نور از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ بعدازظهر روزهای ۱۹ تا ۲۳ اسفندماه منحصراً در باجه اصلی پست مرکز هریک از شهرستان های کشور و در مناطق پستی کلانشهرهایی مانند اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد و شیراز صورت می گیرد.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان شهرستان تهران نیز می توانند در زمان تعیین شده برای دریافت مدارک ثبت نام به یکی از مناطق پستی ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مراجعه کنند.
وی یادآور شد: داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط می توانند پس از مراجعه به باجه پستی و با پرداخت مبلغ ۶۴۵ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام در آزمون واخذ واحد، نسبت به دریافت کارت اعتباری ثبت نام که دارای شماره پرونده ، نام کاربر ورمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت نام ایترنتی است به همراه یک جلد دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اقدام کنند.
توکلی تاکید کرد: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین هزینه های توزیع مدارک مذکور وسایر هزینه ها برابر ضوابط شرکت پست از هر داوطلب مبلغ شش هزاریال به عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد.
معاون سازمان سنجش آخرین فرصت ثبت‌نام الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت برای داوطلبان دوره‌های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام‌نور را تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۲۳ اسفندماه ذکر کرد و گفت: داوطلبان باید حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و براساس دستورالعمل‌های مربوط ، تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی سال ۱۳۸۹ دانشگاه پیام‌نور را تکمیل کرده و مراحل نهایی ثبت نام اینترنتی خود را به انجام برسانند.
اولین نوبت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی سال ۱۳۸۹ دانشگاه پیام نور در فاصله روزهای یکشنبه تا پنج شنبه، ۲۰ تا ۲۴ دی ماه امسال انجام پذیرفت.
علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند به عنوان دانش‌پذیر کارشناسی در یک رشته ثبت‌نام و حداکثر در ۱۰ مرکز مجری دوره‌های کارشناسی دانشگاه پیام‌نور در استان محل سکونت یا اشتغال خود، متقاضی شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها