ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از آغاز شده و تا ۲۴ دی ادامه دارد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزییات ثبت‌نام آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور در ۶۰ رشته، گفت: ثبت‌نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش تا روز پنج شنبه ۲۴ دی ادامه دارد.
دکتر حسین توکلی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص ضوابط پذیرش و ثبت‌نام در آزمون فراگیر کارشناسی، گفت: داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند به عنوان دانشپذیر کارشناسی در یک رشته ثبت‌نام و حداکثر در۱۰ مرکز مجری دوره‌های کارشناسی دانشگاه پیام‌نور در استان محل سکونت یا اشتغال خود، متقاضی شوند.
وی با اشاره به شهریه تحصیل در دوره دانش‌پذیری فراگیر کارشناسی، گفت: داوطلبان با مراجعه به باجه‌های پستی باید نسبت به خرید کارت اعتباری دارای شماره پرونده، نام کاربر و رمزعبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی به مبلغ ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان و دریافت یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مبلغ ۶۰۰ تومان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه دانشپذیران می‌توانند برای استفاده از کلاس‌های رفع اشکال مراکز و واحدهای منتخب پیام‌نور پس ازثبت‌نام در آزمون فراگیر در وب سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، از خدمات آموزشی دانشگاه پیام‌نور بهره‌مند شوند، اظهار کرد: پس از طی مراحل موردنظر داوطلبان برای استفاده از کلاسهای آموزشی به مراکز و واحدهای منتخب معرفی می‌شود.
وی با اشاره به زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری آزمون نیمسال دانش‌پذیری، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون دوره فراگیر کارشناسی سال ۱۳۸۹ دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش از برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی سال ۱۳۸۹ دانشگاه پیام‌نور در ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: محل برگزاری آزمون در ذیل کارت ورود به جلسه دانش‌پذیران درج می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری آزمون و تصحیح اوراق آزمون دانشپذیران از طریق سازمان سنجش انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: سؤالات آزمون مطابق سرفصل و کتب معرفی شده دانشگاه پیام‌نور و طبق جداول دروس و منابع اعلام شده برای هر درس در هر رشته تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما توسط سازمان سنجش طراحی می‌شود.
وی در عین حال تاکید کرد: هرگونه تغییر احتمالی در تاریخ برگزاری آزمون یا تاریخ و نحوه توزیع کارت از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دانشگاه پیام‌نور www.pnu.ac.ir یا رسانه‌های گروهی و پیک سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
معاون سازمان سنجش در خاتمه به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال ۸۹ دانشگاه پیام نور تا روز پنج شنبه ۲۴ دی ماه اشاره کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها