توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سنجش مهارت

توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت ۸ امروز دوشنبه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه یکم آبان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کورش پرند – رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور – با اعلام این خبر گفت: در این دوره، ۲۳ هزار ۶۰۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر مرد و ۴۹۰۵ نفر زن هستند.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای شرکت متقاضیان در آزمون فراهم شده است، ادامه داد: مرحله کتبی سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۲ به صورت هماهنگ کشوری در ۲۳۵ حرفه و همچنین ۴۴ حرفه همسان در روز سوم آبان از ساعت ۸ لغایت ۱۶ در سراسر کشور برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت، گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد که در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مجاز به شرکت در آزمون‌های عملی خواهند بود.
به گزارش ایسنا، داوطلبین شرکت در این دوره از آزمون ادواری سنجش مهارت می توانند از تاریخ ۲۹ مهرماه ۹۲ تا تاریخ یکم آبان با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۱۳۶- ۰۲۶ یا مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها