تفویض استخدام به استانداران به معنای استخدام اختیاری نیست

اکبر نیکزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تفویض اختیار اخیر انجام گرفته در زمینه برگزاری آزمون های استخدامی در استان ها به استانداران تصور مردم بر این است که استانداران می توانند بر اساس سلیقه افراد را در دستگاه های دولتی بکارگیری کنند.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

وی با بیان این که سهیمه این استان برای جذب نیرو در پست ها ی بلا تصدی دستگاه ها ، یک هزار و ۲۵۲ نفر است، گفت: استخدام در این دستگاه ها قانونی و با برگزاری آزمون استخدامی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: آزمون این استخدامی توسط سازمان سنجش انجام گرفته و افرادی که به لحاظ قانون استخدامی دارای شرایط استخدامی باشند پذیرفته می شوند.

وی افزود: کسانی که نمره حد نصاب در برگزاری این آزمون را کسب کنند به مراحل بعدی این استخدامی صعود می کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی صحیح موضوع تفویض اختیار برگزاری آزمون های استخدامی به استانداران گفت: متاسفانه اطلاع رسانی مبهم در زمینه این تفویض باعث هجوم سیل آسای مردم به استانداری ها شده است.

وی افزود: به اطلاع همشهریان و جوانان استان می رسانم که فقط روند اجرا و برگزاری آزمون استخدامی به استانداران تفویض اختیار شده و برگزاری این آزمون نیز به صورت قانونی انجام می شود.

نیکزاد بیان کرد: حداکثر تا پایان امسال آزمون استخدامی برگزار و افرادی که دارای شرایط شرکت در این آزمون باشند می توانند ثبت نام کنند.

وی گفت: آگهی استخدامی قبل از برگزاری آزمون در روزنامه ها منتشر و متقاضیان مانند سال های گذشته در این آزمون ها شرکت می کنند.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

منبع ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها