تصویب یک فوریت طرحی در مورد تسهیلات استخدامی جانبازان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه یک فوریت طرح استفساریه‌ای را درمورد تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی به تصویب رساندند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین طلا از طراحان این طرح یک فوریتی دراین‌باره گفت: جامعه‌ای از خطر مصون می‌ماند که به کسانی که در لحظه خطر جان و مالشان را داده‌اند و در برابر تهاجمات مقاومت و ایثارکرده‌اند تکریم شوند.
وی افزود: در این شرایط عملا فضای این فرهنگ در جامعه گسترش می‌یابد اما متا سفانه برخی قسمت‌ها و بعضی دستگاهها با توجه به تغییرات دولت از اعمال قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان به انهای مختلف طفره می‌روند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: ما می‌خواهیم برای فوریت این طرح تاییدی از مجلس بگیریم که با توجه به جابجایی که در دولت ایجاد شده سریعتر تکلیف قانون موجود شفاف شود تا قانون به شکلی که هست در سیستم اداری اجرا شود.
غلامرضا کاتب، مخالف یک فوریت این طرح در این باره گفت: در سال ۷۴ قانونی در مورد نحوه‌ی جذب جانبازان در دستگاههای اجرایی تصویب شده است.
وی افزود: جانبازان توانایی کار را دارند اما نه کار تمام وقت، بنابراین ما می‌خواستیم مشکل جانبازان را حل کنیم و این کار انجام شد.
نماینده‌ی مردم گرمسار در مجلس یاد آور شد: بنا نبوده که اگر کسی جانباز است حتما مدیر شود، پست مدیریت مربوط به افرادی است که کار مدیریت می‌کنند چه جانباز باشند و چه نباشند نمی‌شود این طور گفت که این پست حتما باید برای جانبازان باشد.
میرقسمت موسوی به عنوان موافق این طرح گفت: آیا موفقیت‌های اخیر سفیران ما که در برابر همه سفرا و همه اروپایی‌ها حاصل شده مرهون همین بسیجیان و جانبازان نبوده است؟
وی افزود: چرا در جاهای دیگر هزینه‌هایی که شاید خیلی هم ضروری نباشد میلیارد‌ها تومان انجام می‌شود و هیچ کس چیزی نمی‌گوید اما وقتی به عزیزان جانبازان می‌رسد که با صبر و شکیبایی پشتیبان ملت بودند بعضی دوستان کم لطفی می‌کنند.
نمایندگان مجلس نهایتا به یک فوریت طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۹ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان رای دادند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها