بیش از ۸۰ درصد مدرسان دانشگاه فرهنگیان مشمول تبدیل وضعیت هستند

مدیر کل اداره منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان گفت: از میان ۶۷۵ اعضای کادر آموزشی دانشگاه پرونده ۵۵۰ نفر مشمول تبدیل وضعیت به هیئت علمی شدند.

به گزارش پانا، جلسه اهدای احکام تبدیل وضعیت مدرسان دانشگاه فرهنگیان به اعضای هیئت علمی با حضور محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، معاونان دانشگاه و مسئولان سازمان مرکزی با دعوت از اعضای هیئت علمی در سالن شهید باهنر سازمان مرکزی برگزار شد.
در این جلسه دارستانی مدیر کل اداره منابع انسانی دانشگاه با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص و روند بررسی و ارسال پرونده های مشمول شرایط تبدیل وضعیت بیان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل تطبیق وضعیت مدرسان دانشگاه در اسفند ۹۵، شرایط درخواست، تبیین و طی فراخوانی اعلام شد.
وی افزود: از ۶۷۵ نفر اعضای کادر آموزشی دانشگاه پرونده ۵۵۰ نفر مشمول شرایط این دستور العمل تکمیل و پس از امتیاز دهی بررسی صلاحیت های علمی و عمومی با هماهنگی به هیئت مرکزیجذب وزارت علوم ارسال شد که از این میان ۴۸ پروند مورد تایید هیئت مرکزی جذب وزارت علوم قرار گرفت و احکام ۱۵ نفر ممهور ومورد تایید نهایی قرار گرفتند.
دارستانی همچنین به ارسال ۱۹۰ پرونده متقاضیان برای تبدیل وضعیت به هیئت مرکزی جذب و پیگیری آنها برای تایید از سوی دانشگاه اشاره کرد.
شایان ذکر است؛ در پایان احکام اعضای هیئت علمی تایید شده حاضر در جلسه از سوی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و معاونان به آنان تقدیم شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها