بیش از ۳۰۰ معلم در استان ایلام استخدام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بیش از ۳۵۰ معلم از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند برای شغل معلمی در ایلام پذیرفته خواهند شد.

اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: امسال ۲۸۰ نفر از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ۱۱۰ نفر از طریق ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالا تر از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: در خصوص نیروهای حق التدریس با رعایت سقف ساعات حق التدریس اختصاص یافته به استان و در نظر گرفتن نیاز آموزش و پرورش جنسیت و رشته تحصیلی به کارگیری خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: متقاضیان واجدالشرایط جهت شغل معلمی با مراجعه به سایت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد.

رستم زاد با اشاره به طبق ماده ۲۸ آزمون استخدامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹، بیان کرد: علاقمندان جهت استخدام با فرآیند آزمون و طی یک سال دوره ی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، آماده ورود به کلاس های درس می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ نفر معلم حق التدریس در استان داریم

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. ندا گفت:

    باسلام. باتوجه به اینکه رشته مشاوره درمقطع ارشدازدیربازدارای گرایش بوده ولی در دفترچه آزمونهای استخدامی اموزش وپرورش ارشدمشاوره وراهنمایی بدون گرایش نوشته شده وهمچین رشته ای درمقطع ارشد نداریم وملاک پدیرش دفترچه هست،موجب اجحاف درحق این فارع التحصیلان شده،مگرمیشود ارشد مشاوره مدرسه رو سازمان آپ نخواد؟؟!!ماجمعی ازفارغ التحصیلان کارشناسی ارشدرشته مشاوره مدرسه ازشما میخواهیم به این امررسیدگی کنیدوعدالت استخدامی رو برقرارکنید.

  2. محمد گفت:

    لطفا بگی تاریخ ثبت نام و آزمون استخدام چه زمانی هست،ممنونم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها