بیانیه و نتایج کمیتۀ بررسی آزمون ۹۱ اعلام شد

 

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و دبیر کمیته بررسی آزمون ۹۱، ضمن صدور اطلاعیه ای، اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، امین متولیان، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دبیر کمیتۀ بررسی آزمون سال ۱۳۹۱، بیانیه و اسامی پذیرفته شدگان را به شرح زیر اعلام کرد:
بسمه تعالی
به یاری خداوند و با همت و دقت و جدیت اعضای کمیتۀ بررسی آزمون، امر بررسی شکایات آزمون استخدام عمومی سال ۱۳۹۱نهاد پایان گرفت. لازم است از سعی، حوصله و انگیزه و اخلاص تمامی عزیزان عضو این کمیته و همچنین کارشناسان عزیز و گران‏قدری که در این مسیر ما را مخلصانه یاری دادند تشکر و تقدیر کنم؛ انگیزۀ همۀ این بزرگواران برگرداندن حق به معترضان صاحب‏حق بود که امیدوارم دعای خیر همه آنها همراه‏شان باشد.
اکنون و در آستانۀ اعلام نتایج بررسی‏ها، یادآوری چندین نکته مهم و راهگشاست:
۱.       ملاک در بررسی اعتراض‏ها، شرایط اعلام شده کتبی در اطلاعیه برگزاری آزمون در تاریخ ۲۵/۱۲/۹۲ تا قبل از انجام مصاحبه بوده است. لذا مصاحبه و هر شرط غیرمکتوب که بعد از برگزاری آزمون کتبی اعلام شده فاقد اعتبار محسوب شده است.
۲.       اولویت و اصالت با ثبت نام کنندگان در سامانۀ ثبت شکایات بوده است؛ اما با توجه به نظر مساعد دبیرکل محترم نهاد به همه شکایت های رسیده به نهاد که قبل از اتمام کار سامانه واصل شده بود نیز رسیدگی شد.
۳.       بنابر قانون و اعلام نظر دستگاه‏های نظارتی، شکایت‏هایی که به هر نحو بعد از اتمام کار سامانه واصل شد، به هیچ عنوان بررسی نشد.
۴.       شکایات ثبت شده و مابقی شکایات که در جداول استاندارد آماده شده بودند، به ترتیبِ رتبۀ داوطلب در هر استان مورد بررسی قرار گرفت. همان‏گونه که در بند یک گفته شد، بر اساس اطلاعیۀ برگزاری آزمون و صورتجلسۀ جذب شورای استخدامی نهاد در همان سال، یکایک شکایات بدون در نظر گرفتن مصاحبه بررسی شد و بر اساس ظرفیت اعلامی، شرایط مندرج در اطلاعیه، رتبۀ فرد و احراز شرایط ثبت نام، اعتراض واجدان شرایط، وارد تشخیص داده شد.
۵.       هر گونه لغو سهمیه در آزمون ۹۱ به هر دلیل و توجیهی، غیرقانونی و ظلم به شرکت‏کنندگانی بوده که برای شرکت در آزمون متحمل صرف وقت یا هزینه شده بودند؛ لذا در تمام این موارد سهمیه‏های لغو شده احیا شد.
۶.       اعلام غیر رسمی اولویت دادن به دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در مصاحبه‏ها نیز خلاف ضوابط بوده و در بررسی‏های کمیته این «شرط غیرقانونی» نیز ساقط از اعتبار بود.
۷.       اعضای کمیته به هیچ عنوان وضعیت فعلی استان/ شهرستان را در نظر نگرفته و تنها به ظرفیت اعلام شده در سال ۹۱، و نحوۀ جذب پیش از مصاحبه اولویت و اعتبار دادند.
۸.       در بعضی موارد شرایط حین ثبت نام معترضان مانند مدرک، معدل آخرین مدرک، شرایط بومی بودن و … ابهام داشت که با مراجعه به پرونده پرسنلی آزمون و بررسی دقیق آن، این ‏گونه ابهام‏ها برطرف شد.
۹.        از مجموع ۱۲۳۳ شکایت رسیده و ثبت شده،۲۸۲ شکایت وارد تشخیص داده شد که از تاریخ ۱۲/۱۲/۹۳ در سامانه اطلاع رسانی نهاد (www.iranpl.ir) به صورت تجمیعی و به تفکیک هر استان اعلام می‏شود.
۱۰.   پرونده‏های رسیدگی شده معترضانی که اعتراض‏شان وارد تشخیص داده شده پس از تایید شورای اداری استخدامی نهاد برای انجام مراحل گزینش به واحد گزینش نهاد ارسال می‏شود تا فرآیند قانونی گزینش و جذب انجام شود.
۱۱.   کارنامۀ آزمون به همراه دلیل «ناوارد بودن اعتراض» برای همه داوطلبانی که اعتراض آنان وارد تشخیص داده نشد تا پایان سال جاری از طریق سامانۀ ثبت شکایات ارسال می‏شود.
۱۲.   از امروز پروندۀ آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ نهاد بسته شده و دیگر هیچ اعتراضی ثبت و بررسی نمی شود.
مجددا لازم است از همه همکاران بزرگوار از جمله اعضای محترم کمیته؛ از کارشناسان محترم حوزه دبیرکل، کارشناسان پرانگیزه و کاربلدِ اداره کل فناوری اطلاعات نهاد، کارشناسان امین و سخت‏کوش ادارۀ کل حراست و همکاران پرتلاش ادارۀ کل امور اداری و هم‏چنین ناظر محترم سازمان بازرسی کل کشور که در این جلسه‏ها شرکت داشته و بر روند کار کمیته نظارت کردند، قدردانی کنم. نیز سپاسگزار دبیرکل محترم باشم که در تمام این مدت پیگیرانه و البته دلسوزانه حامی و هادی فعالیت های کمیته بودند. امید که این تلاش ناچیز، مرضی درگاه خداوند منان قرار بگیرد و رضایت را بر دل عزیزانی بنشاند که در این سال ها به ناحق چشم‏انتظار و مضطرب و معلق به سر برده و از حق قانونی خود، به هر سبب و مسببی، دور شدند. ان شاالله.
برای دیدن لیست اسامی پذیرفته شدگان اینجا را کلیک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. محمد گفت:

    مدیر کجاییی اسامی کو باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. dftar گفت:

    سلاماین ک باز نمیشه اسامی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها