بلاتکلیفی داوطلبان آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان که با ۳ هزار شرکت کننده نیمه تمام رها شد گویا اکنون به فراموشی سپرده شده است در حالی که از محل ثبت نام این آزمون، بیش از یک میلیارد ریال به حساب این دانشگاه پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان صبح روز جمعه  ۲۷ بهمن ماه با حضور ۳ هزار شرکت کننده در یاسوج برگزار شد سوالات عمومی توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد اما در توزیع سوالات تخصصی بین شرکت کنندگان مشکل ایجاد شد و باعث شد که این آزمون نیمه کاره رها شود.

به گفته افرادی که در این ازمون شرکت کرده بودند سوالات تخصصی با یک ساعت تاخیر به آنها تحویل داده شده است و همین دلیل باعث اعتراض دانشجویان و بر هم زدن جلسه ازمون می شود و این ازمون استخدامی که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ماه ها بر روی آن مانور داده بود لغو شد.

۳ هزار نفر برای شرکت در این ازمون ثبت نام کردند که هر کدام مبلغ ۳۵ هزار تومان به حساب بانک ملی دانشگاه علوم پزشکی استان واریز کرده بودند یعنی مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان برای این ازمون که نیمه کاره هم رها شد به حساب  دانشگاه علوم پزشکی واریز شده است.

نیمه تمام رها شدن آزمون دانشگاه علوم پزشکی استان با واکنش هایی رو به رو شد از جمله اینکه معاون سیاسی امنیتی استاندار در جمع خبرنگاران گفت: با عوامل قصور در این بی نظمی برخورد جدی صورت خواهد گرفت تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود قطعا کسانی به لحاظ مدیریتی ضعف داشته اند که این اتفاقات بوجود آمده است.

نظری همچنین گفته بود: سوالات آزمون تخصصی با فاصله زمانی زیادی به محل برگزاری آزمون رسیده است و همین مساله باعث بروز نابسامانی هایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی که روز آزمون استخدامی نیروهای شرکتی در یک ماموریت اداری در خارج از کشور به سر می‌برد به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در یاسوج را صادر کرده و با متخلفان به صورت قاطع برخورد می‌کنم.

ایلامی در یکی از مصاحبه های خود از تعیین تکلیف آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در اینده ای نزدیک تکلیف این آزمون مشخص می شود.

بعد از بی‌نظمی و لغو آزمون استخدامی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیر منابع انسانی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از سمت خود کنار گذاشته شد و معاون مدیر منابع انسانی نیز از سمت خود استعفا داد.

اما به نظر می رسد این عزل و نصب ها هیچ گونه تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نکرده است و بلاتکلیفی داوطلبان همچنان ادامه دارد.

یکی دیگر از عواملی که باعث فراموشی این ماجرا شد، سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بود که به مأمنی برای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و فرار از پاسخگویی به مردم شد و خود را پشت این اتفاق پنهان کردند.

اکنون بعد از گذشت بیش از ۴۷ روز، هنوز تکلیف ۳ هزار نفری که برای شرکت در این آزمون  ثبت نام کردند مشخص نیست و دانشگاه علوم پزشکی نیز تا کنون پاسخی به رسانه ها نداده است که ایا این ازمون در نیمه اول سال یا نیمه دوم سال ۹۷  برگزار می شود یا خیر؟

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها