برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال ۹۷

 معاون مدیرکل منابع انسانی وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار اعلام کرد: وزارت نیرو در تابستان سال جاری برای شرکت‌های غیردولتی و وابسته وزارت نیرو بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جدید استخدام خواهد کرد.

مهندس حمیدرضا کهپود بیان داشت: بیان داشت: با توجه به اینکه علیرغم تنظیم و ارسال سند برنامه ریزی شرکت‌های دولتی تاکنون مجوز استخدام برای شرکت‌های دولتی (تابعه) زیر مجموعه وزارت نیرو از جمله شرکت مادرتخصصی توانیر، برق منطقه ای‌ها و… صادر نشده است، استخدامی‌های شرکت‌های دولتی وزارت نیرو به ششمین آزمون استخدامی همزمان دستگاه‌های اجرائی موکول خواهد و در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرائی که به زودی برگزار می‌شود وزارت نیرو استخدامی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص برنامه وزارت نیرو برای استخدامی شرکت‌های دولتی و غیر دولتی وزارت نیرو در سال ۹۷ گفت: با توجه به اینکه تاکنون مجوز استخدامی فقط برای دو حوزه ستادی و مادرتخصصی برق حرارتی به تعداد ۳۴ نفر اخذ شده است و برای دیگر شرکت‌های دولتی این سازمان از جمله توانیر، شرکت‌های آب منطقه‌ای و … مجوزی دریافت نشده است، جذب افراد موکول به ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌شود که احتمالا بعد از آزمون شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های غیردولتی وزارت نیرو به برق نیوز گفت: طبق نیازسنجی وزارت نیرو از این شرکت‌ها قرار است در تابستان سال جاری بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه جذب گردد. هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده و قرار است سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برای وزارت نیرو برگزار نماید.

توضیحات تکمیلی:
شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری از جمله شرکت‌های غیردولتی وابسته وزارت نیرو به شمار می‌روند. در آزمون قبلی برای شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو که ۲۲ اردیبهشت سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰۰ نفر ظرفیت استخدامی وجود داشت که از این تعداد ۱۰۶۰ نفر ظرفیت استخدامی مربوط به شرکت‌های برقی بود. آخرین آزمون شرکت‌های دولتی (تابعه) وزارت نیرو نیز در تاریخ ۳ شهریور ۹۶ همزمان با چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.بر اساس تجارب قبلی، حدودا یک سوم ظرفیت کل پذیرش در شرکت‌های برقی به خود رشته برق اختصاص دارد و مابقی به دیگر رشته‌ها نظیر مدیریت، عمران، کامپیوتر، حسابداری، اقتصاد، شیمی، مکانیک، حقوق، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی و ارتباطات، فیزیک، زیست و… اختصاص می‌یابد.

آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو را نیز سازمان سنجش آموزش کشور بصورت جداگانه برای این وزارتخانه برگزار می نماید. با توجه به اینکه از زمان شروع ثبت نام تا برگزاری آزمون فرصت کمی وجود دارد به متقاضیان توصیه می شود از حالا برنامه ریزی خود را برای حضور انجام دهند.

برق نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸)

  1. حسن گفت:

    سلام. آزمون برای تابستان امسال هستش. خود متن گفته که !!!

  2. زهره گفت:

    سلام
    ببخشید زمان ثبت نام تمام شد؟؟ آیا برای رشت هم جذب داشت؟؟

  3. وحید گفت:

    ادمین جان لطفا به من بگید آیا منی که از قبول شده های آزمون استخدامی اردیبهشت ۹۴ هستم و اکنون در نیروگاه به عنوان تکنسین مستخدم هستم آیا میتونم برای این آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو با مدرک لیسانس ( تازه لیسانس گرفتم) شرکت کنم و در صورت قبولی نهایی از نیروگاه انصراف بدم توضیح اینکه قرارداد من فعلا مدت معین هست و هنوز دائم نشده م

  4. صادق گفت:

    با سلام
    متوجه نشدیم یعنی سال ۹۸ استخدام داره یا تابستان امسال؟

    اینجا که گفته تابستان امسال؟ پس چرا کاربر اینجا میگن سال بعد ۹۸!!!!!
    مدیر محترم لطفا راهنمایی بفرمایید

  5. اسيه سراج گفت:

    علی رغم پرداخت هزینه نمونه سوالات اموزش و پرورش دانلود نشده و لینک به إیمیل إرسال نشده

  6. رضا گفت:

    پس حالا حالا ها باید بریم سماغ بمیکیم.رفتیم تا آزمون سال ۱۳۹۸ (ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی)!!! عجب اشتباهی کردیم رفتیم لیسانس گرفتیم…

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها