برنامه ریزی برای جذب نیروی انسانی جدید در زائر سرای نفت مشهد

رئیس زائر سرای نفت مشهد خبر داد: برنامه ریزی برای جذب نیروی انسانی جدید در زائر سرای نفت مشهد

رییس زائر سرای نفت مشهد اظهار کرد: با افتتاح فاز جدید زائر سرای صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، ضرورت افزایش حداقل۶۰ درصدی نیرو به کارکنان فعلی اجتناب‌ناپذیر است.

رضا علیزاده؛ رییس زایر سرای صندوق های بازنشستگی صنعت نفت مشهد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به افتتاح رسمی طرح توسعه زائر سرای صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در مشهد مقدس که همزمان با میلاد مولود کعبه علی (ع) انجام شد اظهار کرد: با افتتاح این پروژه، ضرورت جذب حداقل ۶۰ درصد به کارکنان فعلی ضروری است که مقدمات مربوط به جذب این نیروها که فرزندان کارکنان صنعت نفت در اولویت آن قرار دارند در حال انجام است.
وی با بیان اینکه هم اکنون یکصد و ۳۸ نفر در زایرسرای نفت مشهد مشغول فعالیت هستند اظهار کرد: این افراد، مسئولیت خدمت‌رسانی به حدود ۷ هزار خانواده را که در طول سال به این مجموعه مراجعه می‌کنند برعهده دارند.
علیزاده در مورد فرآیند جذب نیرو در زائر سرای نفت مشهد گفت: بعضی از نیروها به صورت فصلی و قرارداد مدت معین (در زمان پیک مسافرت ها به مشهد مقدس) جذب خواهند شد و با بعضی دیگر( بخش خدمات و نگهبانی) به صورت دائم قرارداد بسته می شود.
وی یادآور شد: با افتتاح طرح توسعه زائر سرای نفت مشهد، ۶۰ واحد اقامتی به مجموع فضای اسکان زائرین افزوده شد که استخر بانوان، پارکینگ طبقاتی، تالار های عروسی و سالن همایش از فضاهای در نظر گرفته شده در این طرح توسعه است.
علیزاده افزود: تالار برگزاری نشست‌ها در این مجموعه از تازه‌ترین امکانات و تجهیزات روزآمد برخوردار است و این آمادگی را دارد تا در زمینه برگزاری نشست‌های گوناگون اقدام کند.
افتتاح زمین بازی مجاور طرح توسعه زائر سرای مشهد در تابستان
وی همچنین از اختصاص زمین مجاور طرح توسعه زایرسرا به محل بازی زایران کوچک و فرزندان خانواده‌های مهمان خبر داد و گفت: هیأت رییسه صندوق های بازنشستگی در این زمینه تصمیم‌گیری  و موافقت کرده است و عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد.
علیزاده ادامه داد: با آغاز عملیات شروع ساخت زمین بازی در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع، در اواسط تابستان امسال شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

شماره خبر:۱/۶۳۷۴

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. محسن روحی گفت:

    سلام .
    لطفاً شرایط استخدامی و زمان استخدامی رو اعلام کنید و به چه سایتی مدارک رو بفرستیم.

  2. سندگل گفت:

    من مدرکم لیسانس بازرگانی دارم پدرم بازنشسته شرکت نفت هست خواهشمندم حداقل ازفرزاندن کارکنان که پدرانشون زحمت زیادی کشیده ان الانم بازنشسته شدن وهزارویک مریضی گرفتن جذب کنید.

  3. محمد مهدی سالاری گفت:

    سلام مدارک را به چه ادرسی باید بفرستیم برادر من به مدت ۸ماه است که بیکار می باشد دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی عمران ،خواهش می کنم اگر مقدور است جذبش کنید

  4. خانم یگانه گفت:

    من مدرکم لیسانس فقه وحقوق خیلی دوست داشتم قسمت پذیرش زائر سرای نفت مشهد بطور دائمی مشغول بکارمی شدم آخه من مشهد رو خیلی دوست دارم به خاطر آقا امام رضا(ع)
    السلام علیک یا امام رضا

  5. مونا گفت:

    لطفا شرایط و زمان شروع استخدامی هتل شرکت نفت در مشهد را اطلاع رسانی کنید تا با سابقه خود در زمینه امور هتلداری بتوانیم در این استخدامی شرکت کنیم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها