برنامه‌های جدید برای جذب نخبگان در بخش‌های دولتی و غیردولتی

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برنامه‌های جدیدی در بخش‌های بین دولتی برای نخبگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برنامه‌هایی داریم که براساس آن زمینه‌های جذب در بخش‌های دولتی و غیردولتی برای نخبگان و استعدادهای برتر بیشتر شود.
نسرین سلطانخواه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که برنامه بنیاد نخبگان برای آموزش مهارت‌های کارآفرینی نخبگان چیست؟ گفت: یک سری از برنامه‌های ما تا به حال  عملی شده است.
وی به لایحه حمایت از شرکت‌های دانش‌ بنیان که در دومین همایش ملی نخبگان جوان در هیئت وزیران تصویب شد، اشاره کرد و افزود: این لایحه در واقع همان فراهم کردن زمینه‌های کارآفرینی و اشتغال خلاقانه توسط نخبگان و استعدادهای درخشان بوده است که خوشبختانه روند آن طی و به قانون تبدیل شد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی که در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دیده شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار صندوق نوآوری و شکوفایی امسال در بودجه دولت دیده شده است.
وی درباره بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: مبلغ این بودجه سه هزار میلیارد تومان است که طی سه سال، سالی هزار میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود.
سلطانخواه خاطرنشان کرد: تا کنون هزار میلیارد تومان به عنوان بودجه به صندوق نوآوری و شکوفایی تخصیص داده شده است.
وی ادامه داد: اقدام بعدی در حمایت از نخبگان تعاونی‌های دانش بنیان است که در حال پیگیری آن هستیم تا نخبگان و استعدادهای برتر در تعاونی‌های دانش بنیان متمرکز شوند.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برنامه‌هایی در بخش‌های دولتی و غیردولتی برای نخبگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برنامه‌هایی داریم که براساس آن زمینه‌های جذب در بخش‌های دولتی و غیردولتی برای نخبگان و استعدادهای برتر بیشتر شود.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها