با توجه به کمبود نیرو در سازمان دامپزشکی کشور، پیگیری‌های لازم برای جذب نیرو در حال انجام است

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروزه در شرایط کنونی کشور، مدیران و مسئولین سازمان دامپزشکی از مرحله مسئولیت گفتاری عبور کرده و باید در راستای تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور و منافع ملی در حوزه صیانت از سرمایه دامی، بهداشت و سلامت فرآورده های دامی، از ایده های راهبردی منطبق با واقعیات و شواهد عینی و عملی استفاده کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر علیرضا رفیعی پور»  امروز در دومین روز جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی در استان فارس، تصریح کرد: مدیران اجرایی سازمان دامپزشکی کشور باید در جهت تسهیل و روان سازی فعالیت های قشر تولیدکننده، اعم از روستایی و عشایری، آستین همت را بالا زده و با افتخار و در سایه ایمان و وجدان کاری نیازهای آنان را تامین و برآورده کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به کمبود نیرو در سازمان دامپزشکی کشور نسبت به جذب نیرو پیگیری های لازم در حال انجام است، اظهار کرد: در دو استان خراسان رضوی و استان گیلان در مبحث آنفلوانزای فوق حاد پرندگان موفقیت چشمگیری بدست آورده ایم که این موفقیت حاصل همکاری تمامی دستگاه های مرتبط بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین با توجه به اهداف مهم این سازمان و نقش مهم برنامه های مطالعات راهبردی نسبت به همکاری بیشتر با مراکز تحقیقاتی تاکید ویژه کرد.

دکتر رفیعی پور به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه IT  و ارتقاء سامانه های استانی تاکید کرد و افزود: حوزه فعالیت های روابط عمومی در انعکاس اخبار و اقدامات دامپزشکی  در راستای اهداف سازمانی بسیار حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

همچنین در این جلسه «دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در خصوص عملکرد و انجام فعالیت های شاخص استان سمنان به ارائه گزارش پرداخت.

سپس «دکتر مهدی قاسمی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص سیاست های این سازمان مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه «دکتر یعقوب مهندس» مدیرکل دامپزشکی استان فارس از نگاه مثبت و همکاری قوه قضائیه، استانداری، جهاد کشاورزی و فعالان حوزه تولید در این استان قدردانی و تشکر به عمل آورد.

در پایان نیز رئیس سازمان دامپزشکی کشور پس از نشست خبری با اصحاب رسانه از بخش های مختلف فنی و اداری این اداره کل بازدید و از نزدیک با همکاران و مراجعه کنندگان دیدار کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها