ایجاد ۲ هزار و ۸۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

۲ هزار و ۸۰۴ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، پارسال با دریافت تسهیلات و از طریق کاریابی صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: ایجاد ۲ هزار و ۸۰۴ فرصت شغلی برای مددجوی کمیته امداد ۲ هزار و ۵۶۹ نفر با دریافت ۵۱۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال و ۲۳۵ نفر هم از طریق کاریابی شاغل شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۶۰۵ نفر در نقاط روستایی بوده است افزود: هزار و ۶۹۹ فقره تسهیلات به مددجویان مرد و بقیه به مددجویان زن پرداخت شده است.
حسینی با اشاره به اینکه همچنین ۲۸۱ خانوار در حوزه اشتغال، با پایداری شغلی توانمند و خودکفا شدند.ادامه داد: بیشترین شغل‌های ایجاد شده در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: همچنین ۴ هزار و ۷۳۸ نفر در بخش‌های مقدماتی، پایدارسازی و توسعه و مهارتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.
وی، سقف وام‌های خوداشتغالی این نهاد را از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد اعلام کرد و افزود: به مددجویانی که زمینه اشتغال سایر مددجویان را فراهم کنند، به ازای هر نفر ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.
حسینی اجرای طرح‌های پشتیبان شغلی، جهادگران کارآفرین و خیران کارآفرین را از طرح‌های امسال کمیته امداد برای حمایت از اشتغال مددجویان برشمرد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی پارسال ۴۲۷ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان پرداخت کرده است.
هم اکنون ۴۳ هزار خانوار در خراسان جنوبی زیر پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها