انتقاد شدید از نحوه استخدام در جهاد کشاورزی

امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با انتقاد شدید از نحوه استخدام نیرو در جهاد کشاورزی استان یزدگفت: من نمی گویم زنان اشتغال نداشته باشند اما افراط کاری به این شوری در دولت اعتدال برای ما غیر قابل قبول است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  اظهار داشت: به یک مبنای بدعتی که نتیجه رسوخ فرهنگ غربی در زندگی ما است اشاره می کنم و آن این که تدبیر و حکمت بالغه الهیه در نظام طبیعت و خلقت تمام مخلوقات را زوج آفریده و این زوجیت برای انسان هم هست ، اما زوج مذکر را مسئول زندگی مشترک خانوادگی می داند و نفقه و خرجی خانواده را بر مرد واجب کرده است و به تعبیر روانتر، قانون شرع و عقل این است که در زندگی مردنان ده و زن و فرزند ،نان خور هستند و لذا ارث مرد را هم دو برابر زن قرار داده است.
وی افزود:اما افکار وارداتی اندیشه  فمینیستی که به نام تساوی حقوق زن و مرد  شئونات اجتماعی و اشتغالی زن و مرد را یکسان می داند در سیستم حکومتی ما هم نفوذ موریانه ای داردو اینکه می بینیم در دولتهای گذشته تا کنون متولیان وزارت آموزش عالی با افتخار می گویند موجودیت دانشجویان دختر در دانشگاه ها بیشتر از پسران است  آیا فکر فردا را می کنندکه چه خواهد شد ؟ و با ایجاد اشتغال پی در پی برای زنان ، شما مسئولین مسئول ول گردی و بیکاری جوانان و پسران هستید.
حسینی تأکید کرد:شغل اصلی  زن ، امر ارزشمند مادری و خانه داری است اما وقتی شما کاری می کنید که مهد کودک خانه بچه و مربی،مادر بچه شود و بچه از مهر مادر در خانه بی بهره باشد  چه انتظاری از عاطفه دینی برای نسل فردا دارید؟
وی افزود:جای تعجب است که می شنویم در جهاد کشاورزی که دستگاهی برخاسته ازانقلاب است  این وزارتخانه و مدیران استان به بهانه امتیاز و نمره برای اشتغال در ابرکوه  چنین دست به گزینش می زنند  و چه بسا در شهر های دیگر هم گزینش و اشتغال دهی به زنان بیشتر از مردان است.
حسینی گفت:اگر این کار حداقل از آموزش و پرورش بود  کسی حرف و اما نداشت ولی شما چرا پسران را دفع و دختران را جذب می کنید؟  شما به چه مجوزی حق مردم را ضایع می کنید و جوانی را که باید فردا جوابگوی زندگی زن و بچه باشد بیکار میکنید؟

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها