انتظار ۱۴ ماهه قبول شدگان آزمون استخدامی دانشگاه بزرگمهربرای استخدام رسمی

رئیس دانشگاه بزرگمهرگفت: گره حل آزمون استخدامی سال گذشته دانشگاه بزرگمهر قاین در دستان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، در مرداد ۱۳۹۴بود که دانشگاه بزرگمهر قاین طی اطلاعیه ای از استخدام وجذب نیرو دراین دانشگاه خبر داد وحدود ۴۰۰نفر از طریق شرکتی که زیرنظر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی است، دراین آزمون شرکت کردند واسامی ۲۲نفر در اواخر مرداد ماه برروی سایت دانشگاه بزرگمهر قاین قرارگرفت وافراد قبول شده خودرا برای مصاحبه آماده کردند اما باگذشت حدود ۱۴ماه از این آزمون وبا پیگیری های مکرر قبول شدگان، نتیجه خاصی حاصل نشده است وافراد پذیرفته شده همچنان در انتظار نتیجه نهایی آزمون هستند.

دکترشفیعی میم رئیس دانشگاه بزرگمهر درگفتگو با خبرنگار نسیم قائن علت عدم جذب را بخشنامه سازمان مدیریت برنامه ریزی عنوان کرد وگفت:اعلام  نتایج استخدامی دانشگاه مصادف شد با صدور بخشنامه جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر این که برای استخدام نیروهای قراردادی هم باید مجوز سازمان مدیریت دریافت شود وباتوجه به این که این بخشنامه بعد از استخدامی به دست ما رسید فعلا هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: قبلا هم استخدامی های انجام شده دانشگاه بر اساس مجوز هیئت امنا بوده و مشکلی نداشتیم. همچنین برای این آزمون هم مجوز هیئت امنا را دریافت و نتایج آزمون را سه برابر ظرفیت اعلام کردیم اما همزمان با اعلام نتایج با بخشنامه سازمان مدیریت مواجه شدیم.

رئیس دانشگاه بزرگهر قاینات با بیان اینکه سازمان مدیریت جزئیات را به ما اعلام نمی کندو،گفت: به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و این کمبود خیلی احساس می شود.

وی افزود:از سال گذشته نیز پیگیر این موضوع هستیم ومتاسفانه به نتیجه ای نرسیده است وموضوع در حال حاضر از طریق نماینده شهرستان نیز در حال پیگیری است وتعدادی از قبول شدگان نیز خود مستقیما نامه های را به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ارسال ودر حال پیگیری موضوع هستند ودر کل دست وزارت علوم دراین زمینه بسته است وفقط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باید جوابگو باشدوگره حل استخدامی بزرگمهر در دستان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی است.

درحال حاضر۱۲۰۰دانشجوی فعال در دانشگاه بزرگمهر قاین مشغول تحصیل هستندوبنا به گفته رئیس دانشگاه حدود۴۰۰دانشجوی دیگر این دانشگاه به سایر دانشگاههای کشور میهمان شده اند ویا انتقالی گرفته ویا اینکه ثبت نام کرده اما وارد دانشگاه نشده اند.

واین دانشگاه با ۱۰نیروی پیمانی قراردادی و۱۵نیروی شرکتی فعالیت دارد وشدیدا نیازمند نیرو نیز می باشد.

دکترشفیعی افزود:دانشگاهی با این عظمت فقط با۲۵نیرو درهمه قسمتها اداره می شود وواقعا مشکل داریم وخواستار همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی برای جذب این نیروها هستیم

این دانشگاه در حال حاضر در۹رشته کارشناسی پیوسته ،۳رشته کاردانی و۲رشته کارشناسی ناپیوسته دانشجو دارد ودر سال تحصیلی جدید نیز۳۰۰دانشجو جذب این دانشگاه شده اند.

این در حالی است که رئیس دانشگاه بزرگمهر طی مصاحبه ای رسمی اعلام کرده است که با اهداء یک هکتار زمین یک نفرازاقوام شخص اهداء کننده را به صورت شرکتی استخدام می کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها