انتظار چندین هزار نفری متقاضیان جهت استخدام در وزارت نفت

به گزارش نفت نیوز، هر هفته دهها نفر از جوانان فارغ التحصیل دانشگاههای کشور بویژه در رشته های مهندسی نفت و شیمی و دیگر رشته های مرتبط با صنعت نفت از طریق ارتباط با سایت درخواست استخدام  در صنعت نفت را دارند ولی تاکنون آگهی جذب از سوی منابع انسانی وزارت نفت منتشر نشده است. این در حالی است که برخی مدیران بازنشسته صنعت نفت که بازنشستگی آنها قبلاً نیز تمدید شده بود در صدد تعویق مجدد بازنشستگی خود هستند.بر پایه این گزارش، برخی از این افراد متنفذ از طریق رایزنی با برخی نمایندگان مجلس بویژه اعضای کمیسیون انرژی ، فشارهای سیاسی را به وزیر نفت وارد می کنند تا وی را وادار به قبول تعویق بازنشستگی آنها نمایند.

در یک مورد فردی که قبلاً نیز بازنشستگی وی توسط وزیر سابق نفت تمدید شده بود، موفق شد نامه ای با ۱۴ امضا از نمایندگان مجلس خطاب به وزیر نفت تهیه نماید تا میرکاظمی او را به عنوان یکی از مدیران نفتی مجدداً منصوب نماید.

موردی دیگری که سند آن در نفت نیوز موجود است متعلق به فردی است که در یکی از چهارشرکت اصلی وزارت نفت مشغول بکار بوده و قبلا نیز بازنشستگی وی توسط وزیر سابق نفت تمدید شده بود اما هم اکنون بدنبال اخذ مجوز از طریق یکی دیگر از معاونان وزیر نفت است تا به شرکت آنها منتقل و در آنجا در برابر یک سمت کاملاً تشریفاتی یکسال دیگر حضور داشته باشد.

یکی دیگر از افرادی که موفق شد از طریق نمایندگان مجلس از وزیر نفت مجوز تعویق بازنشستگی دریافت نماید در مجموعه تحت سرپرستی خود فاقد مقبولیت لازم بوده و تاکنون شکایت های مکرر از وی به نفت نیوز رسیده است.

فرد دیگری که قبلاً یکبار بازنشستگی اش تمدید شده بود و پس از اتمام یکسال حتی پول بازنشستگی خود را نیز دریافت کرده بود با فشار سیاسی یکی از نمایندگان و موافقت وزیر نفت مجدداً دعوت به کار شد! ( به دلیل اینکه برخی از این آقایان بیماری قلبی دارند از ذکر نام و مشخصات بیشتر آنها خودداری می شود اما چنانچه این رویه ادامه داشته باشند تمام مکاتبات آنها را منتشر می کنیم.)

همه این موارد و موارد مشابه که ما از آنها بی اطلاع هستیم در حالی وجود دارد که هزاران جوان بیکار فارغ التحصیل دانشگاههای کشور به دلیل بیکاری و نداشتن شغل مناسب با تحصیلات خود قادر به ازدواج و تشکیل خانواده نیستند و به عبارت دقیق تر احساس می کنند هنوز سربار خانه و خانواده پدری خود هستند؛ چیزی که خود آنها تحت هیچ شرایطی راضی به آن نیستند.

به نقل از نفت نیوز

تا کنون بیش از ۲۲۸,۰۱۹ نفر از آگهی استخدام وزارت نیرو در سایت استخدام بازدید داشته اند که نشاندهنده حجم زیاد متقاضیان جویای کار در حوزه وزارت نفت می باشد، و ما هم امیدواریم که هر چه زودتر نسبت به شروع مراحل استخدام در وزارت نفت اقدام نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها