امروز جوانان بیکار فقط می‌شنوند ” بروید خبرتان می کنیم ”

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا :  امروز در کشور ما جوانانی وجود دارند که با مدرک دانشگاهی برای کار التماس می‌کنند اما جوابی که می‌شنوند این است، “بروید خبرتان می‌کنیم”.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عسگر جلالیان نماینده مردم دیر،کنگان و جم درمجلس شورای اسلامی امروز در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت : بیکاری معضلی است که در همه استان‌های کشور ما وجود دارد .
وی افزود: ‌ اگر چه بیکاری در تمام کشور ایران گسترده شده، اما این معضل، در استان بوشهر و به خصوص در پارس جنوبی گسترده‌تر از بقیه جاهاست، به گونه‌ای که می‌توان گفت بیداد می‌کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تشریح بیشتر وضعیت بیکاران استان بوشهر، گفت: مسئولان مربوطه در استان بوشهر و پارس جنوبی پاسخ منطقی به بیکاران ندارند جز اینکه صبر کنید، حال آنکه این صبر آینده روشن و امیدوار کننده‌ای ندارد.
وی تصریح کرد: امروز در کشور ما جوانانی وجود دارند که با مدرک دانشگاهی برای کار التماس می‌کنند اما جوابی که می‌شنوند این است، “بروید خبرتان می‌کنیم” .
جلالیان با بیان این سؤال که واقعا چه کسی باید پاسخ گوی این جوانان جویای کار باشد؟ گفت: چرا باید برخی از جوانان ما به سختی دوران تحصیل خود را بگذارنند و حتی بعد از اینکه مدرک تحصیلی دانشگاهی خود را هم می‌گیرند هنوز کار نداشته باشند، واقعا نباید به داد این‌ها برسیم ؟
وی در پایان گفت:‌ بنده خود به عنوان نماینده مردم اعلام می‌کنم که به این جوانان جویای کاری که سال‌ها با سختی درس خوانده و مدرک تحصیلی خود را گرفته‌اند، پاسخی جز شرمندگی ندارم.
نماینده نماینده مردم دیر، ‌ کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی در پایان مقداری هم در مورد مشکلات حوزه انتخابیه خود صحبت کرد .

با تشکر از مشترک فعال سایت استخدام : خانم،کارشناس الکترونیک

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها