افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به ۱.۵ میلیون

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره پذیرفته شدن افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان گفت: حداقل حقوق یعنی یک میلیون و پانصد و شصت و سه هزار تومان به دانشجویان این دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.
به گزارش بازارکار حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی اظهار داشت: این موضوع حل شده و تنها صدور احکام باقی مانده است.
وی گفت: دیوان محاسبات کشور نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش از اول فرودین ۱۳۹۸ تکلیف کرده که حداقل حقوق یعنی یک میلیون و پانصد و شصت و سه هزار تومان به دانشجویان این دانشگاه‌ها اختصاص یابد.
حاجی بابایی افزود: در حال آماده‌سازی نرم‌افزار برای اجرای احکام هستند و این دانشجویان استخدام آزمایشی بوده و جزء مستخدمین دولت به شمار می‌روند، بنابراین حداقل حقوق به مستخدمین دولت به آنان نیز اختصاص پیدا می‌کند و این استدلال پذیرفته شد، امید است هر چه زودتر با صدور ابلاغ‌ها این دغدغه برطرف شود.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس درباره پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان حدود یک سالی باقی مانده است و در مجلس در حال فشار برای تحقق این موضوع هستیم و صحبت‌هایی نیز صورت گرفته تا دولت این معوقات را پرداخت کند.
حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در اواخر سال گذشته جلسه‌ای درباره پرداخت این معوقات برگزار شد ولی به هر دلیل و مشکلات موجود دولت، اعتبارات آموزش و پرورش به اندازه‌ای که تصمیم گرفته شده بود، پرداخت نشد.
وی تصریح کرد: کمبود و کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش یکی از معضلاتی است که متاسفانه دولت به خوبی آن را در لایحه بودجه پیش بینی نکرده و در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. احمد گفت:

    جک قرن ۲۱ اینه که، فوق لیسانس ها و دکتراهای دانشگاههای دولتی کشور بیکارن ، به جای استخدام این بیچاره ها که همشون از بیکاری و ناامیدی افسردگی گرفتن نماینده مردم به فکر ۱۸ ساله ها است. اول این بیچاره ها را استخدام کن اگه کم آوردی اونوقت ۱۸ ساله را بورس کن. واقعا که جهان سومی هستیم.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها