اعلام نحوه ‌اصلاح اطلاعات خانوارهای بدون کدرهگیری

کسانی که کد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند، باید از “عدد ۸ یا ۹ رقمی سمت چپ درج شده در پشت کارت ملی سرپرست خانوار” به عنوان کد رهگیری استفاده کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزرات رفاه و تامین اجتماعی  بر اساس گزارش سامانه اینترنتی مرکز آمار ایران  کسانی که کد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند، باید از “عدد ۸ یا ۹ رقمی سمت چپ درج شده در پشت کارت ملی سرپرست خانوار” به عنوان کد رهگیری استفاده کنند.

**چگونگی اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها**

مرحله‌ جدید اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار که شامل اصلاح اطلاعات قبلی و وارد کردن اطلاعات مربوط به خانوارهای جدید است، از اول آذر  آغاز شده و تا ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.
براساس این طرح ثبت‌نام‌شدگان در سال ۱۳۸۷ و اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ می‌توانند اطلاعات اقتصادی خانوار را تایید یا اصلاح کنند.
برای این کار یک سامانه‌ اینترنتی به نشانی
www.yaraneh.amar.org.ir طراحی شده است که افراد می‌توانند با مراجعه به آن نسبت به تصحیح اطلاعات قبلی یا وارد کردن اطلاعات جدید اقدام کنند.
ثبت‌نام‌شدگان سال ۱۳۸۷ که فرم کاغذی مربوط به اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده‌اند، برای دسترسی به اطلاع خود در این سامانه‌ اینترنتی باید شماره ملی و کد رهگیری خود را به همراه داشته باشند. ثبت نام شدگان اردیبهشت‌ماه سال جاری که اطلاعات خود را از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آمار ایران ثبت کرده‌اند نیز برای اصلاح آن به شماره ملی و رمز عبور نیاز خواهند داشت.
از سوی دیگر تلفن گویای مرکز آمار ایران به شماره‌ ۸۵۸۷ ـ ۰۲۱ با ۹۶۰ خط و شماره‌ تلفن‌های ۸۵۱۰۷۷۱۰ ـ ۸۵۱۰۷۷۱۳ ـ ۸۵۱۰۷۷۱۶ و ۸۵۱۰۷۷۱۹ درباره‌ی اطلاعات اقتصادی خانوار پاسخگوی سوالات هموطنان است.
کسانی که می‌خواهند درباره‌ سرپرست خانوار خود اطمینان حاصل کنند، می‌توانند با ارسال شماره ملی به مرکز پیام ۳۰۰۰۰۰ از این موضوع اطلاع یابند. این بدان معناست که اگر کسی طی زمان جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار به هر دلیلی از خانواده‌ای منفک شده می‌تواند اطمینان یابد که اطلاعات اقتصادی او هم اکنون تحت پوشش خانوار قبلی است و یا اینکه هنوز در سامانه مرکز آمار ایران ثبت نشده است.
اگرچه در این مرحله از تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوار سرپرست خانواده می‌تواند با مراجعه به سامانه نسبت به اصلاح یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کند، اما کسانی که تاکنون به هر دلیلی در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود و اعضای خانوارشان اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها