اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

خبر ۶ خرداد ۹۷ -اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال ۱۳۹۷

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد : نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷ به شرح ذیل اعلام می گردد.

با سلام و احترام ، پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۲/۳ و پیرو اعلام نتایج اولیه (امتیازی) مورخ ۹۷/۲/۲۰ مندرج در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ، بدین وسیله نتایج نهایی جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷ به شرح فهرست پیوست اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :
تعدادی از داوطلبانی که در اعلام نتایج اولیه مورخ ۹۷/۲/۲۰ در اولویت قبولی اصلی قرار گرفته بودند به دلایل ذیل :
الف: عدم موافقت هسته گزینش استان
ب: انصراف داوطلب از پذیرش به عنوان معلم وظیفه
ج: اعلام موافقت هسته گزینش استان (با وجود عدم موافقت هسته گزینش در زمان ارسال فهرست نهائی به وزارت آموزش و پرورش) بعد از ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهائی به وزارت آموزش و پرورش
در فهرست نهایی پذیرفته شدگان قرار ندارند و به جایگزینی آنان داوطلبان ذخیره در فهرست پذیرش نهایی درج و اسامی قبول شدگان قطعی در مورخ ۹۷/۲/۲۹ به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است . شایسته است چنین داوطلبانی از مورخ ۹۷/۳/۱۰ به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
داوطلبانی که در مرحله امتیازی براساس اعلام نتایج اولیه مورخ ۹۷/۲/۲۰ در اولویت قبول اصلی قرار گرفته بودند ولی هسته گزینش استان با اشتغال سرباز معلمی آنان موافقت ننموده است ، نظر به محدودیت زمانی ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت متبوع و ستاد کل نیروهای مسلح (۹۷/۲/۲۹) ، حتی در صورت تغییر نظریه گزینش در مرحله تجدید نظر ، به عنوان معلم وظیفه قابل پذیرش نخواهند بود و بایستی در موعد قانونی به خدمت نظام وظیفه اعزام گردند .
داوطلبان ذخیره ای که در اولویت نهایی پذیرش قرار نگرفته اند و نیز سایر داوطلبانی که در فهرست پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند ، از مورخ ۹۷/۳/۱۰ به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
پذیرفته شدگان نهایی منتظر برگ اعزام جدید به تاریخ اعزام ۹۷/۴/۱ خواهند بود که به نشانی محل سکونت آنان ارسال خواهد شد . چنانچه تا مورخ ۹۷/۳/۲۵ برگه آماده به خدمت جدید با درج سرباز معلم در برگ اعزام، به نشانی محل سکونت پذیرفته شدگان نهایی واصل نگردد مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۸۰۶۷ به کارشناسی استخدام اعلام نمایند.
توجه مهم : چنانچه مدرک تحصیلی و شماره ملی هر یک از پذیرفته شدگان نهایی اشتباه درج شده است در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۸۰۶۷ اعلام گردد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها