اعلام زمان و شرایط شرکت در آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی

بیست و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی ( سال ۱۳۹۱ ) با توجه به زمان بندی زیر و رعایت شرایط مندرج در آئین نامه ها و مقرراتی که از این به بعد اعلام میگردد ٬ به صورت متمرکز در تعدادی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد .
۱- ثبت نام آزمون در نیمه دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۱به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.irانجام خواهد شد .
۲- آزمون در تیر ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.
۳- دانشجویان سال آخر به شرط فارغ التحصیل شدن تا تاریخ ۲۴/۴/۹۱ و یا واجدین شرایط تبصره های زیر که تا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ فارغ التحصیل شوند مجاز به شرکت در آزمون ورودی دستیاری سال ۹۱ می باشند.
تبصره ۱: کلیه مشمولین آئین نامه « تسهیلات آموزشی ، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان » فقط یک نوبت با استفاده از این تسهیلات
تبصره۲: به ازای هر ۵۰ نفر دانشجو یک نفر به عنوان رتبه برتر از هر یک از دانشگاههای علوم پزشکی از دانشجویان ورودی کنکور سراسری بهمن سال ۱۳۸۴ و مهرماه سال ۱۳۸۵
تبصره۳:دانشجویان دندانپزشکی عمومی متأهل(اعم ازخانم وآقا) به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان
۴- **معافیت تحصیلی برای مشمولین نظام وظیفه ٬ فقط برای دانشجویان ذکوری که دارای شرایط تبصره های ۱ ٬ ۲ و ۳ بند ۳ باشند صادر میگردد .
۵-دانشجویان مشمول بند ۳ این اطلاعیه در صورت قبولی در آزمون دستیاری چنانچه تا تاریخ های مورد اشاره فارغ التحصیل نگردند قبولی آنان کان لم یکن تلقی می گردد.
۶- کلیه فارغ التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده نموده اند همانند سایر فارغ التحصیلان ملزم به ارائه گواهی شروع طرح در استانهای محل تعهد مطابق شرایط اعلام شده و حداکثر تا ۳ ماه بعد از فارغ التحصیلی می باشند.
۷- کلیه فارغ التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده نموده اند و طرح نیروی انسانی را به پایان رسانیده و یا معاف از طرح گردیده اند ملزم به ارائه گواهی اشتغال در استان محل تعهد خود ( از معاونت درمان دانشگاه محل خدمت )می باشند .
۸- متقاضیانی که در آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۰ گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۲۴/۴/۹۰ یا ۳۱/۶/۹۰ ارائه نموده اند( موضوع تبصره های ۳-۲-۱ بند ۳ این اطلاعیه ) فقط در صورتی که طرح خود را حداکثر۳ ماه پس از فارغ التحصیلی در مناطق چهارپنجم و محرومتر شروع نموده باشند مجاز به شرکت در آزمون می باشند. یا در صورت معافیت از طرح دوره عمومی گواهی معافیت از طرح را ارائه نمایند
۹- کلیه داوطلبان بومی که تمایل به استفاده از پذیرش سهمیه بومی ( تعهد خاص) دارند موظف به تکمیل فرم مربوط به بومی بودن در دانشگاههای علوم پزشکی استان مورد تعهد می باشند ( جزئیات آن در اطلاعیه های بعدی مشخص می گردد).
**از لحاظ انجام خدمت وظیفه عمومی، کلیه  داوطلبان ذکور می بایست دارای یکی از شرایط زیر باشند:
۱. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
۲. اتمام خدمت سربازی تا ۳۱/۶/۹۱ (با ارائه  گواهی لازم از یگان مربوطه)
۳. داوطلبان واجد شرایط سه گانه  زیر، پیش از انجام خدمت وظیفه ی عمومی می توانند در آزمون شرکت نمایند:
الف) یک درصد برتر (اول) دانشگاه ها
ب) مشمولین آیین نامه  استعدادهای درخشان
ج) مشمولین قانون متأهلین
توجه: استفاده از این شرایط، منوط به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستادکل نیروهای مسلح است.
تبصره : کلیه استفاده کنندگان از سهمیه ها ( پذیرش بومی ، رزمند ه و ….) باید مدارک مربوط به سهمیه و نوع پذیرش را قبل از ثبت نام آماده نمایند بطوریکه در زمان مقرر قادر به ارائه مدارک یاد شده باشند (جزئیات آن دراطلاعیه های بعدی مشخص می گردد. )

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها